אבי בן חור, מנכ"ל דיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון הכריז היום על הערכות שיווקית לקראת החגים. ההיערכות לקראת החגים תלווה בקמפיין תקשורתי בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל.
בן חור אמר כי "אנחנו מסכמים את תקופת הקיץ עם מחזור מכירות של כ – 80 מיליון דולר המהווה כ- 22% גידול לעומת תקופה מקבילה אשתקד. אני צופה כי מגמת הגידול בהיקף המכירות תמשיך ותתחזק גם בתקופת החגים. הגידול במכירות בשנת 2007 התאפשר בעיקר עקב הגידול במספר הישראלים והתיירים הטסים לחו"ל וכתוצאה מירידות בשער הדולר שהפכו את הקנייה המשתלמת בדיוטי פרי למשתלמת בהרבה יותר".
חגית בכר סמנכ"ל השיווק והסחר ציינה כי "מחירי הבשמים ומוצרי הטיפוח בדיוטי פרי-ג'יימס ריצ'רדסון זולים בכ- 50% מהמחירים הרגילים בארץ". לדברי בכר "ההבטחה התקשורתית "לא תמצא זול יותר מהדיוטי פרי" מול כל המבצעים, שרירה וקיימת ומגובה בהתחייבות ברורה למוצר חינם אם מצאת זול יותר בארץ".
בכר הוסיפה כי, "במהלך חודש החגים יעברו בטרמינל קרוב ל – חצי מיליון נוסעים, כ- 10% מעל כמות הנוסעים בתקופה מקבילה אשתקד". לדבריה: "חנויות הדיוטי פרי פתוחות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע". "אנו נתגבר את מערך הדיילות והקופאים במהלך הימים הבוערים בהתאם ללוחות הטיסות וליעדים הפופולאריים".
העדפות הקנייה של הישראלים – נתונים
כ- 0150,00 ישראלים ותיירים יקנו בשמים ומוצרי קוסמטיקה במהלך חודש החג.
20 המותגים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה הם:
נשים
שאנל – קוקו מדמוזל
דולצ'ה וגבנה – The one
דיור – היפנוטיק פוייזן
דולצ'ה וגבנה – לייט בלו
איסי מיאקי – איסי מיאקי
דיור – ז'אדור
קלווין קליין – אופוריה
לנקום – מירקל
קרולינה הררה – 212
דונה קארן – בי דלישז
גברים
גו'רג'יו ארמני- ארמני קוד
איב סאן לורן – ל'הום
ראלף לורן – פולו
דולצ'ה וגבנה – דולצ'ה וגבנה
רושה – רושה
קלווין קליין – אופוריה
בוס – בוס סלקשיין
גו'רג'יו ארמני – אימפוריו
פאקו ראבן – פאקו
דווידוף – קול ווטר
כ- 70,000 ישראלים ותיירים יקנו מוצרי טיפוח במהלך חודש החג , המותגים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה הם: לנקום: אבסולו BX, פרימורדיאל אופטימום, רנרג'י, רנרג'י מורפוליט,היי רזולושיין, שסיידו: פיוטשר סלושיין, סופר אדוונס רויטליזר, סופר רסטור, אסתי לאודר: רה נוטריב, קליניק: DDML, לוריאל: אייג' פרפקט.
כ- 100,000 ישראלים ותיירים ירכשו מוצרי שוקולד במהלך החג. המותגים המועדפים הם: טובלרון לסוגיו, מוצרט ממולא מרציפן, שוקולדים של לינט , חטיפי שוקולד סלברייטשיין, שוקולד אגוזים של מילקה.
כ-100,000 ישראלים ותיירים ירכשו כ- לפחות בקבוק אחד של משקה אלכוהול, המותגים המועדפים הם: וויסקי שיבס, קוניאק רמי מרטן, וודקה גריי גוס, וויסקי JB , וודקה אבסולוט, טקילה קווארבו גולד, טקילה פטרון.