לראשונה בישראל: הבוקר הושק מיזם פרסום בתיאטראות – "פרמיירה"

חברה חדשה בשם "פרמיירה מדיה בע"מ" פיתחה פלטפורמה שיווקית חדשנית, בקנה מידה עולמי: ערכת הטבות ייחודית לקהל התרבותי שוחר התיאטרון. כך נודע הבוקר ל-Allmarketing.



ערכת "פרמיירה "ממוקמת על גב הכיסא התיאטרון כמעין "תיבת דואר אישית", ובה כ – 8 גלויות מעוצבות כאשר לכל גלויה מוצמד כרטיס קשיח עם הטבות אישיות של מפרסמים שונים, הניתנות למימוש. חבילת הפרסום הראשונה תושק לקראת חודש נובמבר. החבילה תכלול תיאטראות מובילים באזור המרכז, ביניהם : בית לסין, תיאטרון גבעתיים ו"צוותא" ועוד.



עוד נודע כי בימים אלו נמצאת החברה במגעים מתקדמים עם מספר תיאטראות גדולים נוספים , ביניהם: גשר, קאמרי, בית האופרה, היכלי התרבות ת"א, ראשל"צ ונתניה, תיאטרון ירושלים, תיאטרון הצפון ועוד. מהחברה נמסר כי ההכנסות הצפויות מהמדיה בשנת 2008 עומדות על כ- 11.7 מיליון שקלים כאשר כ- 10 אחוזים מהרווחים יועברו כתרומה לארגון "הרוח הישראלית" למען ילדים ונוער במצוקה.



חברת "פרמיירה מדיה בע"מ" הוקמה לפני חצי שנה על ידי רוני בלנקלדר, לשעבר מנכ"ל ושותף במשרד הפרסום "בלנקו פרל " וגדי קני, מבעלי חברת "איסטרוניקס" ודירקטור בחברה, בעל עבר עשיר ביזמות בתחום הסטארטאפים בענף התוכנה והתקשורת, "במטרה לפתח מדיה אשר תיתן מענה לציבור המפרסמים, התיאטראות, קהל צופי התיאטרון וזאת לצד תרומה לקהילה."



סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי של החברה היא רינת צימבר, בעלת ניסיון בהובלת קמפיינים בתחום השיווק והקד"מ, בחברות "פרומרקט" ו"סופרפוש", ביניהם :"אביב" של orange ו- "nokia music leader" של נוקיה. במסגרת תפקידה האחרון ניהלה צימבר את ערוץ התוכן בפורטל "מפיק".



רוני בלנקלדר, מבעלי חברת "פרמיירה מדיה": "המדיה החדשה מצליחה לנטרל את כל ההתנגדויות וחוסר ההתאמה שקיימות במדיות אחרות. מדיית פרמיירה היא אישית, מפולחת, פונה לקהל אייכותי, קהל שבוי ופנוי ואינה יקרה. אני רואה משמעות רבה לכך שהיזמות העסקית משלבת מענה מדוייק לצרכי המפרסמים, הקהל והתיאטראות יחד עם תרומה אמיתית לארגון "הרוח הישראלית" התומך בילדים ונוער בסיכון."


.


עוד הוסיף בלנקלדר כי "היתרונות למפרסמים הנם בולטים – מדיה בפריסה ארצית, MICRO MARKETING המעניקה הזדמנות למפרסמים להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד הקשוב למסרים פרסומיים, שכן הוא מקבל את מלוא תשומת הלב מהצופה. יתר על כן, במונחים של עלות מול תועלת – המחיר שמשלם המפרסם כולל את עלויות: הדפסת החומרים, עבודות ההפקה והעיטוף, הפצת החומרים הפרסומיים ועלויות המדיה והשכירות בתיאטראות במחיר זול יותר מעלויות הדיוור הקיימות בשוק. המדיה מתאימה למפרסמים גדולים וקטנים כאחד. היתרונות לקהל המבקר בתיאטרון – ערכת הטבות ייחודית ואישית המותאמת לקהל מפולח זה, המאפשרת בזמן ההמתנה לתחילת ההצגה לקבל הטבות ומעניקה ערך מוסף לחוויה התרבותית. כאן חשוב לציין כי בנוסף המדיה משתמשת, מנוף להגדלת מכירות – באמצעות השימוש במדיה יכול התיאטרון להעביר מסרים פרסומיים ולתקשר את ההטבות של התיאטרון למנויים וללקוחות מזדמנים שוחרי תרבות."



בלנקלדר מסכם כי "עד כה נהגנו לחלק את פעילויות השיווק לכאלו שהם ABOVE THE LINE כלומר מדיה שמעל הקו ופעילויות של BELLOW THE LINE כלומר פעילויות קידום מכירות שמתחת לקו. פיתוח והשקת מדיית התיאטראות מתווה מונח חדש – BETWINE THE LINE וזאת בשל השילוב של מדיה מדוייקת ומפולחת מצד אחד לבין היותה של המדיה בעלת יכולת להגיע לחשיפה בהיקף גדול מאד."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס