אביהו בן-נון: "קטעי העיתונות שאנו משיגים כתוצאה מהחשיפה לאיסוזו צ'אלנג' – בעובי של ספר טלפונים"


"המתח התקשורת לקראת מסע איסוזו צ'אלנג' הנערך מדי שנה, בזמן המסע ולאחריו, משיג חשיפה בתקשורת ברמה כזו שקטעי העיתונות מגיעים לעובי של ספר טלפונים", כך אמר אביהו בן-נון, יו"ר חברת UMI, יבואנית רכבי איסוזו לישראל בכנס של "הפורום הישראלי לשיווק" שנערך ביום ה' האחרון בת"א ואשר עסק בשיווק סגנון חיים.



בן-נון אמר בכנס: "לקראת איסוזו צ'אלנג' אנו שומרים על מתח תקשורת החל מן ההכרזה על המסע במסיבת העיתונאים, דרך הרשמת המועמדים, גיבוש הקבוצה של 20 איש הנבחרים למסע מתוך 1,000 מועמדים, בחירת העיתונאים, צירוף הספונסרים והשותפים ועד המסע עצמו והעברת החוויות מן השטח לאמצעי התקשורת בישראל ובעולם".



"התקשורת משתפת איתנו פעולה בצורה בלתי רגילה", הוסיף בן-נון. "הפכנו את אנשי המדיה לשותפים במשימות המסע והם מוכשרים כמו כל הצוות".



אביהו בן-נון הסביר כי מסע איסוזו צ'אלנג' התחיל כפעולה של שיווק ביחסי ציבור בשנת 1993. "החזון שלנו היה לפתח את איסוזו צ'אלנג' כמותג בינלאומי המקדם את רכבי איסוזו כמובילים בתחום הספורט המוטורי בשטח, תוך שילוב מודעות לאיכות הסביבה ושימור הטבע. היעדים שלנו שפעלנו להשיג באמצעות החשיפה למסע איסוזו צ'אלנג' היו: בנית המוניטין והמודעות לרכבי איסוזו ומיצובם כמובילים בפלחי השוק הרלוונטיים באיכות, באמינות, בעבירות ובנוחיות. מטרה נוספת הית להביא להגדלת המכירות ולרווחיות של החברה. התוצאות העסקיות של איסוזו בעקבות הפעילות השיווקית הזו היו הפיכת איסוזו למותג מוביל בתחום רכבי השטח בישראל כמעט בכל השנים בהם נערך המסע", סיכם בן-נון.



המפגש של הפורום הישראלי לשיווק מיסודם של שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל ואיגוד לשכות המסחר, הוקדש לנושא: "שיווק סגנון חיים". מלבד אביהו בן-נון התארחו במפגש גם מנכ"לים מצליחים שהקימו בעשר אצבעות עסק שמכתיב סגנון חיים. אילן שנהב, מנכ"ל אילנ'ס, הרצה בנושא "מהו שיווק נכון של רשת שירותי סגנון חיים". דליה לוי, מייסדת סטודיו C, הרצתה בנושא "הבריאות כסגנון חיים – שיווק לפלח הנשי". אוסנת פלאוט, מנכ"ל "חרוז כזה", דיברה על הקמת רשת מתמחה, תוך הצלחה בהפיכת העסק לרווחי ומתגמל את בעליו.



זהו המפגש השישי שעורך הפורום הישראלי לשיווק. בין הנושאים בהם עסקו ההמפגשים הקודמים: "יצירתיות ובידול- אסטרטגיה מנצחת", "איך משווקים בלי אבא עשיר – לעשות את הבלתי אפשרי", "מודלים בהחדרת מותג חדש בשוק רווי ותחרותי" ועוד.



הפורום הישראלי לשיווק הוקם ב- 2002 ביוזמה משותפת של ביה"ס למנהל עסקים של שלוחת אוניברסיטת דרבי ואיגוד לשכות המסחר. הפורום שם לו למטרה להוות נקודת מפגש של דעות, עמדות תפיסות וגישות שונות בנושאי אקטואליה שיווקית ועסקית ולאפשר דיאלוג פורה ומתמשך בין חברי הפורום.


אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח