דורן תקשורת מינתה שלושה סמנכ"לי לקוחות חדשים



חברת יחסי הציבור והתקשורת השיווקית דורן תקשורת, שתציין ב- 1 בינואר 2008 עשרים שנה להקמתה, הודיעה על היערכות חדשה עם מינויים של שלושה סמנכ"לי לקוחות בחברה. המינויים הנם במסגרת היערכות אסטרטגית כוללת להרחבת והעמקת פעילות החברה במגוון תחומים.


שגית אופיר מונתה לסמנכ"לית לקוחות צרכנות וחינוך, גיא שמואלי מונה לסמנכ"ל לקוחות מוסדיים וניהול משברים, ורועי רוגל מונה לסמנכ"ל לקוחות פרסום. רענן (רני) רוגל, מייסד דורן תקשורת ומנכ"ל החברה, ינהל בשלב זה את פעילות לקוחות ההיי-טק בדורן. אופיר עובדת בדורן תקשורת 8 שנים, וקודם לכן עבדה 5 שנים במשרד יחסי הציבור שפיר-גנאור שנרכש ע"י דורן תקשורת. שגית מתמחה בתחום הצרכנות ותיירות, ובתפקידה כסמנכ"לית לקוחות חינוך וצרכנות היא תוביל את פעילות דורן בתחומים אלה.



גיא שמואלי עובד בדורן תקשורת 8 שנים, וקודם לכן היה עורך ברשת ידיעות תקשורת ובערוץ 2 בטלוויזיה. גיא, בוגר תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן, משרת כקצין מילואים ביחידת דובר צה"ל בתפקידי ייעוץ אסטרטגי והדרכה. בתפקידו כסמנכ"ל לקוחות מוסדיים יוביל גיא את פעילות לקוחות אלה, ניהול משברים ומאבקים ציבוריים, ואת פעילות PR 2.0 בדורן תקשורת בעידן ה- Web 2.0.



רועי רוגל עובד בדורן תקשורת 6 שנים, ומוביל את פעילות הפרסום המסורתית והאינטרנטית המתבצעת במסגרות דורן-היילייט ו- D.H. Interactive בשיתוף פעולה עם תחום יחסי הציבור ודגש על PR 2.0.



דורן תקשורת היא חברת יחסי ציבור ותקשורת שיווקית, הפועלת ממשרדיה הראשיים ברעננה ומסניף חיפה המשרת לקוחות בצפון. תחומי הטיפול ביחסי ציבור כוללים לקוחות בתחומי צרכנות וחינוך, גופים עסקיים, מוסדות, היי-טק, והתמחות בטיפול במשברים.



בין לקוחות דורן: NASDAQ; אחיות בריאות הציבור; האגודה לסוכרת נעורים; האוניברסיטה הפתוחה ומערך לימודי ההמשך של האוניברסיטה הפתוחה; מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית; מכללת הדסה; לשכת מנתחי מערכות מידע; לשכת סוכני ביטוח בישראל ועוד.

אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח