nrg מעריב ופלאימדיה הודיעו על שיתוף פעולה ביניהן, במסגרתו יועשרו סרטוני הוידאו שבאתרי קבוצת nrg מעריב בשכבות מידע אינטראקטיביות תוך שימוש בטכנולוגיה של חברת פלאימדיה. בין היתר, הגולשים יוכלו ללחוץ על קישורים מערכתיים לתוכן נוסף שיופיעו כחלק מהסרטון, לבחור כתוביות תרגום במבחר שפות, להקליק על באנרים אינטראקטיביים תלויי-הקשר ולאפשר לגולשים עצמם להוסיף שכבות מידע משלהם.
ממעריב נמסר הבוקר כי לסרטוני החדשות שבאתר יתווספו כתוביות תרגום במבחר שפות, בהתאם לבחירת הגולש, אופציה שתאפשר צפייה של גולשים מכלל האוכלוסייה. כמו כן מאפשרת המערכת של פלאימדיה לשלב במנוע החיפוש הפנימי המתקדם של nrg את דיאלוג הסרטונים המתורגמים, כך שיהיה ניתן למצוא בקלות תכני וידאו, למשל, על פי ציטוטים מתוכם.
עוד נמסר כי סרטוני הוידאו יכללו שכבות מידע נוסף, תוכן מערכתי, פרסום אינטראקטיבי ממוקד, קישורים לכתבות ותוכן קשורים ואף לסרטוני וידאו אחרים באתר. גולשי הרשת החברתית Shox יוכלו להעשיר בעצמם את סרטוני הוידאו שלהם בעזרת מוצר תוכן הגולשים של פלאימדיה ( (BubblePly. כל גולש יוכל להוסיף בועות (כמו בקומיקס) ואפקטים של אנימציה על הסרטונים המופיעים בדפים האישיים שלהם ב-shox. בנוסף לכך יוכלו לבחור מתוך אוסף אנימציות ושכבות אינטראקטיביות אשר יציע להם האתר להעשרת תכניהם.
אחיעד שריג, מנכ"ל nrg מעריב אמר: "השקת המוצר המשותף של nrg ופלאימדיה מוסיפה לנו כלי חדשני ויעיל להצגת התוכן הנרחב של nrg בדרכים לא קונבנציונאליות ותוך הנעת הגולש לפעילויות וגלישה אינסופיים במעבה האתר. מעבר לכך, מבחינת המפרסמים מדובר על כלי יוצא דופן המאפשר הגשה של פרסום ממוקד על גבי תכני וידאו, לחיץ ומדיד."
גדי שמשון, מוותיקי האינטרנט בארץ וזכיין פלאימדיה בישראל: "עד היום, כל האינטראקציה המאפיינת את האינטרנט נעצרה בגבולות חלון הוידאו, שהיה מעין 'חור שחור' של עולם המדיה הישן. הטכנולוגיה של פלאימדיה מסירה את החסם הזה והופכת את הוידאו לחלק אינטגרלי מסביבת גלישה פעילה ואינטראקטיבית".
פלאימדיה היא חברה המחזיקה משרדים בתל אביב ובפאלו-אלטו ארה"ב. מנכ"ל החברה הוא בן אנוש, לשעבר ממייסדי Cyota, שנמכרה ל- RSA ב-2006 תמורת 145 מיליון דולר. נשיא החברה הוא יובל קליין, ממקימי האוזן השלישית וכהן בעבר כמנהל השיווק של טאואר רקורדס בישראל.