משרד "זאביק דרור יחסי ציבור", זכה בתקציב יחסי הציבור של "גיבור סברינה", המתמחה בהלבשה תחתונה, לבוש השינה, גרביים וגרבונים. המשרד יטפל בפעילות התקשורתית השוטפת של החברה על מותגיה השונים: FIX, Cacharel, CAN CAN , רשת "לודז'יה רוטקס", סברינה ועוד.
מהחברה נמסר הבוקר כי המעבר ל"זאביק דרור", המתמחה בסגנון חיים וקמעונאות, נבע מהרצון לרענן את הפעילות התקשורתית ולחזק את פעילויותיה השיווקיות והתדמיתיות של החברה בכניסתה לאתגרים חדשים, החל משנה זו.
עופר ינאי, מנכ"ל "גיבור סברינה": "בחרנו לחבור ל"זאביק דרור" על מנת לחזק את מותג הדגל "FIX" בשוק ההלבשה התחתונה לצעירות ולמצב את מותג "CAN CAN" כמוביל בשוק הגרבונים בישראל. בנוסף, אנו רואים בפיתוח "סברינה" – מותג הלבשה תחתונה קלאסי לנשים, את מנוע הצמיחה להתפתחות העתידית של החברה. כמו כן, מתכננת החברה מספר מהלכים אסטרטגיים מרגשים עליהם תדווח בשנה הקרובה".
במשרד "זאביק דרור יחסי ציבור" שלוש מחלקות מתמחות המטפלות בכ- 40 לקוחות. תקציב "גיבור סברינה " ינוהל במחלקת הלייף סטייל ויצטרף לרשימה ארוכה של מותגים המטופלים במחלקה זו ביניהם מותגי קרליין – פריגו מוצרי צריכה, מותגי רקיט בנקיזר, שוקי זיקרי, סבון של פעם, פומה, קפה קפה ועוד.