חברת "לעומק התודעה" נכנסת לתחום האינטראקטיב. תתבסס על מודל מדיה ייחודי לחשיפה ממוקדת

"בא לשכונה שחקן חדש": חברת "לעומק התודעה" המתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35 נכנסת לתחום האינטראקטיב. החברה השיקה הבוקר את "לעומק התודעה-אינטראקטיב", שתתמחה ברכש מדיה לצעירים, המתבסס על מודל ייחודי לחשיפה ממוקדת באתרי האינטרנט.



הקמת מחלקת האינטראקטיב משלימה למעשה מהלך של החברה לתת ללקוחות סל שירותים מקיף וכולל בתחום הפרסום והמדיה, על ידי סינרגיה בין מחלקות החברה השונות.


"לעומק התודעה- אינטראקטיב" מצטרפת למחלקת המדיה המחזיקה בזיכיונות פרסום בלעדי בלמעלה מ- 700 מקומות בילוי ומכוני כושר ברחבי הארץ, מחלקת מחקר, מחלקת שיווק חוויתי קד"מ, ומחלקת יחסי הציבור של החברה.




מהחברה נמסר הבוקר כי "לעומק התודעה-אינטראקטיב" תנוהל על ידי תומר פופלבסקי, אשר פיתח עבור מחלקת האינטראקטיב מודלים ייחודיים לרכש מדיה. מודלים אלה יתנו מענה מדויק ללקוחות המעוניינים להגיע לקהל מפולח וממוקד, במטרה להוביל לדיוק של כמעט 100% בחשיפה לקהל היעד, מהלך שיוביל לקמפיינים במחירי עלות תועלת מהנמוכים המקובלים כיום.



תמהיל לקוחות האינטראקטיב יתבסס על חברות ומותגים הפונים לקהל הצעיר ויורכב ברובו מלקוחות החברה בניהם: פרוקטר&גמבל, ניאופרם, גלובוס גרופ, ש. שסטוביץ, קוסמופארם, הכרם, החברה המרכזית למשקאות, בנק הפועלים, תרימה, דקסון, חוגלה, לי קופר, תמנון, דיזל, מוטורולה, סמסונג, בזק, hp, YES, HOT ועוד.



בימים הקרובים יעלו קמפיינים ראשונים של "לעומק התודעה אינטראקטיב" עבור CKIN2U הבושם החדש מבית קלווין קליין ולוודקה RED SQUARE.



און גולדשטיין מנכ"ל משותף "לעומק התודעה": "לעומק התודעה רואה באינטרנט מנוע צמיחה משמעותי של החברה. מהלך זה הינו זליגה ראשונה של החברה מתחום ה- offline לתחום ה- online. אני מאמין ששילוב של מגוון הפתרונות אותם מציעה החברה ללקוחותיה יאפשר לנו לבנות עבורם קמפיינים משלימים וימצב אותנו במקום גבוה מאוד על מפת הפרסום בסגמנט הצעירים."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס