חברת דיפריס נכנסת לתחום הטיפוח לגבר

חברת דיפריס בע"מ מהמובילות בארץ, בעולם התרופות והקוסמטיקה הרפואית נכנסת לראשונה מאז הקמתה לפני כ- 70 שנים לשוק הקוסמטיקה הרפואית לגברים ולהגיינה הנשית בהשקעה ראשונית של 2 מיליון שקלים הכוללת פיתוח המוצרים, בהשקתם ובהחדרתם לשוק עם מוצרים לטיפוח הגבר, ומוצרי הגיינה לנשים, במטרה לכבוש נתח משמעותי בשוק הנאמד בכ- 300 מיליון שקל בשנה.



בשלב ראשון משיקה דיפריס – בהשקעה של 2 מליון שקלים – סדרת טיפוח חדשה המיועדת לגבר הישראלי תחת השם: פנטה מן, וסדרת מוצרים אינטימיים חדשה לאישה- פנטה אינטימייט שהושקה לפני כחודש וכוללת מוצרים ראשונים מסוגם בשוק כדוגמת: דיאודורנט אינטימי, שטיפה וגינאלית, קרם לאחר גילוח לאיזור המפשעה ועוד.




גיא מלמד מנכ"ל ומבעלי חברת דיפריס אמר כי "אנו נכנסים לשוק פוטנציאלי שנמצא במגמת עלייה ורושם בשנים האחרונות גידול שנתי של 40% במטרה לתפוס נתח משמעותי. המוצרים שפתחנו באים לענות על צרכים שעד היום היו ללא מענה לצרכן הישראלי כמו טיפוח הקרקפת וטיפול באדמומיות העור באזורי הגילוח גם אצל נשים ".



גיא הוסיף כי "כמחצית מהגברים בארץ בגילאי 18 ואילך מתחילים להראות סימני התקרחות כאשר 1/3 מהם סובלים מנשירה ואיבוד שיער עוד בטרם מלאו להם 25 שנה, אי לכך רבים מהגברים מעדיפים לגלח את ראשם כליל תופעה שנתפסת כטרנד אופנתי."



חברת דיפריס שימשה 60 שנה כנציגה בלעדית של Roche שוויץ ומייצגת כיום מייצגת חברות בינלאומיות נוספות כגון Bayer ו- Seba med. בין מוצרי הדגל שמייבאת החברה לישראל אספירין, רני, סדרת בפנטן, רדיאןB ועוד.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת