העיר, ערוץ הספורט ו- 360 משיקים את אתר 'הליגה שלי' (MYLIGA) – משחק כדורגל אינטראקטיבי

רשת עיתוני העיר, ערוץ הספורט וחברת 360, בבעלותם של דדי צוקר וחיים שריר, חברו יחד לטובת מיזם חדש בתחום המשחקים האינטראקטיביים באינטרנט, בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. בסוף השבוע הקרוב יעלה לאוויר אתר "הליגה שלי" (www.myliga.co.il) ובו משחק כדורגל אינטראקטיבי להרכבת ליגת החלומות. אתר "הליגה שלי" ישולב בתוך אתר ספורט 5.



עם ההרשמה לאתר מקבל הגולש תקציב ראשוני, שבאמצעותו הוא יכול להרכיב לעצמו את קבוצת החלומות שלו, וזאת על ידי רכישה של שחקנים ידועים, המשחקים בליגת העל הישראלית. לכל שחקן בליגה ערך ראשוני, המשתנה על פי ביצועיו בזמן אמת. מערכת המשחק תעדכן את ערכו של כל שחקן מיד בסיום משחק הליגה, וכך יוכל כל שחקן לדעת את הערך העדכני של קבוצת החלומות שלו בכל זמן נתון.




במסגרת המיזם כל אחד ממקומוני רשת 'העיר' יקדיש מדי שבוע עמוד במדור הספורט שלו לסיקור ההתקדמות של המשחק האינטראקטיבי, המהלכים המוצלחים ביותר של השחקנים ותוצאות הליגה. נתוני המשחק יפורסמו גם במסגרת ערוץ הספורט – באתר האינטרנט ובטלוויזיה – ישדר פרשן, מדי שבוע, הערכות, עצות, טיפים ופרשנות שישודרו לטובת שחקני המשחק בארץ.



לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "משחקי ספורט אינטראקטיביים הפכו כבר מזמן לסוג של 'דת' בה משקיעים מיליוני אנשים ברחבי העולם את מרצם ושעות הפנאי שלהם. בארה"ב רשומים למשחקים אלו כ- 30 מיליון שחקנים והשוק מגלגל 3 מיליארד דולר בשנה. ליגות וירטואליות נוצרות כמעט מדי יום במקומות עבודה, בין חברים, בבסיסים ובחוגים חברתיים כאלה ואחרים".



"הצטרפנו למיזם 'הליגה שלי' במטרה להמשיך את חיזוק הקשר שלנו, כרשת עיתונים מקומיים, עם קהל הקוראים שלנו, גם מחוץ לגבולות העיתון. אנו רואים במשחק האינטראקטיבי, מעבר לאפשרות של כל גולש להפוך ל'מנג'ר' מוביל של קבוצת כדורגל, גם את ההזדמנות ליצור זירה להתפתחות קשרי קהילה ושפה משותפת בין הגולשים, בהמשך למדיניות הרשת להמשיך ולתת מנוף למגוון פעילויות סינרגטיות לחיי הקהילה", הוסיף גולדשטיין.



לדברי ירון טלפז סמנכ"ל פיתוח עסקי בערוץ הספורט, "הכניסה שלנו למיזם 'הליגה שלי' נובעת מהתפיסה האסטרטגית של אתר ספורט 5 הדוגלת בין השאר במתן מענה נרחב בתחום הספורט למאות אלפי הגולשים שלנו. אני בטוח שפרויקט זה יגביר את מעורבות הגולשים שלנו ויניע אותם לפעולה נרחבת יותר. אחרי הכל מדובר בהגשמת חלום של כל חובב כדורגל להיות מנג'ר בליגה הפופולארית ביותר בישראל".



השקת האתר תלווה בקמפיין פרסומי של משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי בעיתונים ובאינטרנט, בהיקף של כמיליון ₪.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים