מותגי המזרנים המובילים בעולם – "סימונס" ו"סילי" האמריקאיות ו"דאנלופילו" הבריטית, בעלות ותק של מעל ל-125 שנה, מחליפות בעלים בישראל. אנשי העסקים שוקי דן-און וג'ורג' שבירו (הבעלים של רשת "נייט סליפ סנטר" המונה 14 סניפים ברחבי הארץ לממכר מזרנים, חדרי שינה, ספות נוער, כורסאות טלויזיה ועוד) רכשו לאחרונה את שלושת המותגים בעסקה שהיקפה כ-40 מיליון ₪.
במסגרת העסקה נרכשה כל הפעילות העסקית של "סימונס", "סילי" ו"דאנלופילו" בישראל, לרבות הזיכיונות לשיווק המותגים, מפעל יצור בכפר סבא (המשתרע על שטח של 10,000 מ"ר), מלאי וכו'.
החברה החדשה – "מערכות נוחות 2007" (לשעבר "מערכות שינה בינלאומיות") מעסיקה כ-200 עובדים ומשווקת את תוצרתה (תוצרת כחול-לבן) בכ-300 נקודות מכירה ברחבי הארץ. החברה נרכשה מזליג ונגרובסקי (מחברת "פמה") וממר חיים הרמן, אשר הקימו את "מערכות שינה בינלאומיות" בשנת 1988. (מר הרמן משמש כיום בתפקיד יו"ר איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים).
עפ"י דו"ח שפורסם במגזין הריהוט המוביל בארה"ב "FURNITURE TODAY" (ריהוט היום), מדורגים המותגים "סימונס" ו"סילי" כמובילים בעולם בתחומם.
ג'ורג' שבירו מסר הבוקר כי בהמשך לרכישה, תקציב החברה סכום שנתי של כ-10 מיליון ₪ בפרסום מאסיבי להעלאת המודעת לשלושת המותגים, באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי".
שוק המזרנים הישראלי, לרבות ספות הנוער (שהן המצאה ישראלית מקורית) הוא שוק פעיל ותחרותי המגלגל כחצי מיליארד שקל בשנה. בעולם כולו מגלגלים יחד המותגים "סימונס", "סילי" ו"דאנלופילו" מחזור מכירות של למעלה מ-3 מיליארד דולר בשנה.