גברים מעדיפים שופינג! (באינטרנט): 73% מהגברים בישראל ירכשו פריטי אופנה באמצעות האינטרנט

ml men משיקה בימים אלה אתר קניות באינטרנט. לרגל ההשקה ערכה רשת האופנה סקר מקיף בקרב כ- 500 גברים בישראל, בגילאי 25 עד 55 על הרגלי קניית פריטי אופנה באינטרנט, לעומת כ- 500 נשים שנבדקו בגילאי 25 עד 55. מהסקר עולה כי קיימים הבדלים מהותיים בין הרגלי הצריכה של שני המינים, בכל הקשור לצורת רכישת אופנה ופריטי אופנה באינטרנט.



הסקר מגלה כי 73% מהנשאלים הגברים בישראל מעוניינים לרכוש פריטי אופנה באמצעות האינטרנט, לעומת 39% בקרב הנשים בארץ. הסיבה העיקרית לרצון לרכוש אופנה באינטרנט היא נוחות ופונקציונאליות. עוד עולה מהסקר כי הגברים נוטים לבלות זמן ממושך יותר באינטרנט לעומת הנשים. בהשוואה כללית עולה כי היקף השימוש באינטרנט בקרב נשים מסתכם בכ- 12% מהזמן באופן קבוע לעומת 32% מזמן הגברים, המשתמשים באינטרנט באופן קבוע.



ובזמן הזה? על פי הסקר, עיקר זמן הגלישה מוקדש למשחקי מחשב ולקניות לעומת הנשים שדיווחו שהן מבלות את הזמן באינטרנט בעיקר בקריאה, האזנה למוסיקה, לקניות וכן האינטרנט משמש בקרב הנשים כערוץ נוסף לשיחות ותקשורת בין אישית. כמו כן נשאלו הגברים על התכנים שהיו מעוניינים שיוצגו באתר. עיקר הבקשות הסתכמו בכתבות ומאמרים בנושא: רכב, ג'אזטים, בידור ופנאי.



מ- ml men נמסר כי בשל תוצאות הסקר, הוחלט כי האתר יציג מגוון רחב של קולקציות אופנה לגבר ואביזרי אופנה וישמש גם כאתר מכירה מקוון, שיציג גם תכנים מעולם הגבר.



לדברי אבי מלכה, מנכ"ל חברת ml men: "האתר מציג תפיסה חדשנית של שיווק מקוון. הקונספט של האתר מוביל את התפיסה לפיה אתרי אינטרנט אינם רק מראה להצגת המוצרים, אלה מרכז תוכן כולל הנותן מענה לגבר הישראלי בתחומי העניין שלו. צרכן האופנה הישראלי יכול באמצעות האתר של ml men להתעדכן בטרנדים, מגמות ואופנה. לצד מאמרים וכתבות מעולמות התוכן של הגבר הישראלי שיכלול את תחומי הלייף סטייל, טיפים, מבצעים והנחות שהתעדכנו על בסיס קבוע."

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח