חברת InterSight מקבוצת שילוב מחקרים ותכנון אסטרטגי השיקה השבוע מערכת מדידה של קמפיינים באינטרנט בשם e-Rate. המערכת נבנתה על בסיס תוכנת B-effective שנרכשה מחברת האינטראקטיב GREY INTERACTIVE מקבוצת אדלר-חומסקי.
השירות החדש מיועד לחברות אינטראקטיב, משרדי פרסום, מפרסמים ואתרי אינטרנט והוא יספק נתוני חשיפה, ואפקטיביות של קמפיינים באינטרנט, כמו גם יכולת ניתוח והשוואה של הקמפיינים השונים. השירות החדש מודד הקמפיינים השונים בזמן אמת ומאפשר לכל מפרסם ופרסומאי לראות את הנתונים בזמן אמת. בעתיד הקרוב תספק החברה גם שירותי תכנון מדיה ומגוון שירותי ערך מוסף לחברות אינטראקטיב ומפרסמים.
לדברי מנכ"ל InterSight איתי אוליניק: "השירות החדש מהווה מהפכה בכך שלראשונה, גוף אובייקטיבי מבצע מדידה של קמפיינים באינטרנט ומציע את השירות לכל הגופים בשוק. מערכת ה e-Rate היא רק צעד ראשון בשורה מוצרים וטכנולוגיות שחברת InterSight עומדת להציע וכי החברה שמה לעצמה למטרה להוביל ולפתח את שוק המחקר והמדידה באינטרנט בישראל".
לדברי ערן ארדן, מנכ"ל משותף ב GREY INTERACTIVE, "אני רואה פריצת דרך במכירת המערכת למכון מחקר, מהלך שמטרתו להוביל לבניית סטנדרט לבחינת אפקטיביות קמפיינים והמדדים להצלחתם, דבר שיביא להגדלת תקציבי הפרסום באינטרנט".
מערכת ה e-Rate תוצע בשלב ראשון לחברות האינטראקטיב הגדולות בשוק, אשר הביעו עד כה התענינות רבה במוצר. בשבועות הקרובים צפויות להיחתם עסקאות ראשונות עם מספר חברות אינטראקטיב. ב InterSight מעריכים כי בתוך חודשים ספורים תהפוך המערכת לתקן בתעשייה.
חברת InterSight מספקת שירותי מחקר ומדידה באינטרנט לצד מחקרים טלפוניים ופנים אל פנים "סטנדרטיים".