חברת הממתקים "כרמית", הפועלת בשוק הממתקים מזה 36 שנים, מובילה מהלך מיתוג חדשני וממתגת מחדש את סדרת מוצרי הילדים של החברה שתקרא "ממתקי הקסם של לני". "לני איש הממתקים", הדמות המאוירת שתוביל את קו המוצרים ואת קמפיין ההשקה, נבנתה על בסיס דמותו הצבעונית של לני סאקסטין העומד בראש כרמית. הליך המיתוג מחדש בעלות של כ-7 מיליון ₪ הכולל גם קמפיין פרסומי שיעלה בטלוויזיה.
כמו לני סאקסטין גם הדמות המאוירת הוא מבוגר שילדים אוהבים, הוא חי ונושם ממתקים, ממציא, חסר מנוח, דינאמי נצחי, בעל מעוף וחזון, חייכן וטוב לב שלוקח את האמת שלו, את ראיית העולם שלו ואת אהבת האדם שבו ומגיש אותה לילדי העולם באמצעות, ממתקים .
דמותו המאוירת של לני נבחרה לאחר ביצוע מחקר מקיף שכלל, בין היתר, שאלוני עומק וקבוצות מיקוד לילדים, במטרה לפנות לילדים דמות שילדים אוהבים לאהוב .
סטיב גרין משנה למנכ"ל החברה מסביר: "האסטרטגיה השיווקית החדשה, הינה חלק ממהלך רה-ארגון מקיף המתבצע "בכרמית" בשנה האחרונה, במטרה למנף את "כרמית" לחברת ממתקים מובילה בשוק הילדים . במסגרת תהליך המיתוג מחדש, תרחיב "כרמית" את פעילותה, תשיק 8 קטגוריות ומוצרים חדשים בעולם הילדים , באריזות עם דמותו של כוכב הילדים "לני" .
סדרת מוצרי הילדים החדשה תקרא " ממתקי הקסם של לני " ודמותו של "לני" תעטר את כל מוצרי סדרת הילדים החדשה הכוללת 8 קטגוריות מוצרים ביניהן : סוכריות גומי, עוגיות, חטיפי שוקולד אצבעות עוגיות מצופות , מטבעות שוקולד מרשמלו ולקקנים.