שטרית מדיה גרופ משיקה קמפיין חדש ל"מגה בעיר" בסך כולל של 2 מיליון ש"ח


מגה בעיר באמצעות שיטרית מדיה תשיק הערב קמפיין חדש תחת הסיסמא: "כל מה שתקנה – יצאת בזול!". זאת לאחר שבאוגוסט האחרון הוביל דודי וייסמן מנכ"ל החברה, מהלך אסטרטגי חדש בשוק הקימעונאות העירונית בישראל. 101 סניפי סופרסנטר הוסבו בין לילה ל"מגה בעיר", תוך התחייבות למחירים זולים ב 30% מכל הרשתות המתחרות בעיר. משטרית מדיה גרפ נמסר כי "המהלך הוכתר בהצלחה."



לדברי אביטל גינסברג- מנכ"ל הפרסום בשטרית גרופ: "בעקבות הצלחת מהלך ההחדרה של "מגה בעיר" אנו יוצאים בקמפיין הטמעת ערכים: ובו הבטחה צרכנית גורפת למחיר הנמוך ב 30% מכל הרשתות העירוניות…". עלות כוללת של הקמפיין: 2 מיליון ש"ח



הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בערוצים 2,10, 9 ,24 רדיו, עיתונות ושילוט בנקודות המכירה.



קרדיטים:


מנהלת הפרויקט: אביטל גינסברג מנכ"ל פרסום שיטרית מדיה גרופ


מנהל קריאטיב: גילי שחק


מנהלת לקוחות: שרון ברונר


ארט: יואב שומכר


קופי: יוגב בועז


תסריטאי: שי הוריש


חברת הפקה: POV


בימאי: קובי חבייה


ניהול אינטראקטיב: ליאור מורג


יחסי ציבור: טל כץ ואמיר שינקמן


ניהול אינטראקטיב: ליאור מורג



שיטרית מדיה גרופ בבעלות רות שיטרית, תשיק השבוע גם את קמפיין יורוליג של "פיצה האט" בהיקף כולל של מיליון וחצי ₪.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת