Aqua marina, יבואנית היאכטות, יוצאת לראשונה בקמפיין

חברתAqua marina , יבואנית היאכטות, ומשווקת המותגים: פרינסס, מאקסום ,ביילינר ומליבו, יוצאת לראשונה בישראל בקמפיין פרסום. מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין משלים מהלך אסטרטגי של רענון המותג Aqua marina, יצירת לוגו חדש ושפה גרפית למותג וקמפיין תדמית שמטרתו לפנות לקהלים חדשים ולבסס את המובילות של החברה בתחום יבוא ומכירת היאכטות.



הקמפיין, בהיקף של כ- 150,000$ יפורסם בעיתונות העסקית ובאתרי האינטרנט הרלוונטיים, ויכלול בנוסף פעילות ממוקדת מול מועדון הלקוחות. עוד נמסר כי "המסר שנבחר להוביל את הקמפיין: Love is something that you can't explain… but you can feel , נגזר מתוך הפילוסופיה של המותג המדברת על האהבה לים בתור הגורם המניע את פעילות החברה."



לורנס נתן ואמיר אייל, בעלי החברה אמרו היום כי "שוק היאכטות העולמי, בעיקר המגה יאכטות, הגיע לשיאים בשנתיים האחרונות. הצפי הוא שהשוק הזה ימשיך לגדול בעשרות אחוזים בשנים הקרובות, לאור הכספים הגדולים שזורמים מהשוק הרוסי ולאור העושר העולמי הכללי. שוק היאכטות הישראלי, שהוא בבואה של השוק העולמי, ונהנה מבינלאומיות מלאה בכל הקשור למכירת יאכטות, הכפיל את עצמו בשנים 2006-2007 ואנו צופים שהשוק הזה שהוא בבואה של שוק היאכטות העולמי ימשיך לגדול בקצב מואץ בשנים הקרובות."




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים