עולים ברשת: לראשונה יושק מותג אופנה ישראלי בהשקעה של 35 מיליון ש"ח

אחרי שנתים של הכנות, בדיקות ותכנונים שלא היו מביישים שום מבצע צבאי מתוזמר, יושק השבוע בישראל המותג הראשון לדור-ה-Y תחת השם TWENTYFOURSEVEN. העומדים מאחורי המיזם, בדיוק כמו קהל היעד העתידי שלו, לא השאירו מקום למזל או לגורל.



המותג הוקם ע"י אלי ברקוביץ, יוסי ברוש וסרג' דרעי, מנהלי חברת רנואר, בהשקעה הנאמדת בכ-35 מיליון ₪, ולדבריהם מותג האופנה החדש מיועד לנערות בדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on lineבכל המתרחש."



לדברי ברקוביץ, הקו המנחה של תפיסה השיווקית הינו מותג אופנה הנותן מענה שלם, מעדכן וחדשני מסביב לשעון, לסגנון החיים בדור ה-Y לאורך שעות היממה. One stop shop לכל מה שהלקוחה רוצה וצריכה, מחולצה ועד לגלוס. TWENTYFOURSEVEN הוא קונספט שמבטא אורח חיים המתאים לכל שעות היום ומתבטא בקולקציה ובשדות החנות: בוקר (day time), צהריים (nooning), לילה (after hours) ושעת שינה (dream on).



לדברי דרעי: "המותג יוצר חווית קניה אולטימטיבית לדור ה-Y, המאפשרת לכל לקוחה למצוא את זהותה האישית, להביע את עצמה ולהיות מעורבת. הדבר ניכר גם בעיצוב החנויות המשלב מראה אופנתי ועדכני יחד עם דגש על אווירה נינוחה וחמה."



החנויות הראשונות של TWENTYFOURSEVEN ייפתחו באזורים ובמרכזי קניות מובילים בקרב הנערות תוך שימת דגש על פריים לוקשיין: רחוב שנקין בת"א, קניון ירושלים, קניון איילון ברמת גן, קניון הנגב בב"ש, קניון הזהב בראשון לציון, קניון אבנת בפ"ת, קניון קרית אונו, קניון בת ים, קניון מודיעין, קניון גירון באשקלון, קניון חיפה, קניון רחובות, ביג פולג וקניון השרון בנתניה, קניון סיטי ופאוור סנטר אשדוד ובעמק סנטר בעפולה.



בחברה החדשה מבטיחים כי עד סוף שנת 2007, ייפתחו 16 סניפים הפרושים על שטח של כ- 200 מ"ר. עד סוף שנת 2008 יהיו סה"כ כ- 30 סניפים ברחבי הארץ.



סיורים ברחבי העולם



על מנת לבנות את המותג, נערכו בשנה וחצי האחרונות סיורי חנויות ברחבי העולם (אירופה, ארה"ב, יפן), נערכו מחקרים בתחום הרגלי הצריכה ואורח החיים בדור ה-Y ונערכו עשרות קבוצות מיקוד ומחקרים כמותיים.



לראשונה בישראל – הוקמה קבוצה "מלווה" של כ-15 נערות פאנל ועוד עשרות נערות באמצעות פורום אינטרנטי, אשר ליוו את תהליך בניית המותג וממשיכות ללוות אותו. מדובר בבנות בגילאי ,16-22 אשר ליוו את המותג מיום הקמתו והיו שותפות להחלטות כגון: בחירת הקולקציה, עיצוב החנויות, תמהיל המוצרים ועוד.



לדברי רון קאהן, מנהל המותג והמעצב הראשי: "עבור בני דור ה-Y חשוב להחליט ולהיות מעורבים בסביבה בה הם חיים, ובין היתר להשפיע על המותגים אותם הם צורכים. לראשונה בישראל, מאפשר המותג TWENTYFOURSEVEN ללקוחותיו להשפיע ולהיות מעורבות בחיי המותג".



לדברי דרעי: "באמצעות המסקנות והממצאים שאספנו, הבנו כי ישנו וואקום בקטגוריית האופנה לדור ה-Y בעולם בכלל ובישראל בפרט. טרם הקמת המותג, ערכנו מחקרים מקיפים על מנת להכיר את אורח החיים של דור ה- Y, צרכיו ורצונותיו לעומק, תוך הכרת האלמנטים החסרים בעולם האופנה הישראלי בכלל ובפנייה לדור ה-Y בפרט". לדבריו: "תוך כדי למידת הקהל ורצונותיו זיהינו את היתרונות וההזדמנויות של המותג החדש".



חברת המיתוג firma נבחרה לבנות את אסטרטגיית המותג ביחד עם חברת TEENK, המתמחה בפתרונות שיווק לצעירים. משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R נבחר לבנות את האסטרטגיה הפרסומית שלו.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס