חברת "לב סרטים ובתי קולנוע" ממשיכה בתהליך המיתוג הכללי מהשנה החולפת. לצורך כך נעזרה החברה בשירותי חברת "ברודקאסט", אשר יצרה עבורה קו שלם של קדימונים וסרטים, שמביאים את השפה התקשורתית של "לב" למסך הקולנוע, לטריילרים, לאתרי האינטרנט, לסרטי ה-DVD, למנויים ולצופים. "בהנחיית הלקוח יצרנו מיתוג המשמר את האלמנטים הקלאסיים של קולנוע לב; הלב והצבע האדום", אומר ערן אבני, מנהל השיווק של ברודקאסט "ויצרנו שפה ויזואלית בתלת מימד ובאנימציה שתוביל אותו לעבר השנים הבאות בכל הפעילות שלו על המסך".
"לב סרטים ובתי קולנוע" מצבה את עצמה בשנים האחרונות כנושאת הדגל בתחום הקולנוע האיכותי, העצמאי והעכשווי, ולעיתים אף השנוי במחלוקת, מאירופה, מאסיה ומארצות הברית. המושג 'קולנוע לב', הפך לסמן תרבות, למותג, לחוויה קולנועית שונה ומיוחדת. כיום מפיצה החברה 30-25 סרטים בשנה, המוקרנים בשבעת בתי הקולנוע של הרשת, ובהם צופים כמיליון איש בשנה. מועדון הלקוחות והמנויים של רשת בתי קולנוע לב, "חברים בלב", מונה כיום למעלה מ –55,000 מנויים פעילים.
עוד הוסיף אבני כי סרטון האנימציה החושף את הלוגו מעניק תחושת מסע וגילוי ומשתלב עם פועלו של קולנוע לב בהבאת מיטב הסרטים מהעולם לארץ. הקדימון הראשי של לב, הוא האב טיפוס שממנו וברוחו נוצרו כל שאר הקדימונים.