מנכ"ל רדיו 99, דרור לוסטגרטן, הודיע היום על פרישתו מתפקידו. הפרישה נעשית עם השלמת השלב הראשון בתהליך אפיון מחדש של רדיו 99 הכולל הרכבת לוח השידורים, גיוס טאלנטים, השקת רצועות חדשות ושיתופי פעולה עם גופי תוכן מרכזיים.
מרדיו 99 נמסר: "אנו מודים לדרור לוסטגרטן על תרומתו המהותית ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. בקרוב נודיע על מינוי מחליף אשר יכנס לתפקיד המנכ"ל".
במהלך כהונתו של לוסטגרטן כמנכ"ל רדיו 99, החל תהליך אפיון מחדש של התחנה אשר התבססה בעבר על שידורי מוזיקת להיטים לצעירים (99Esc) והפכה לתחנת רדיו בעלת מגוון תכנים.
במהלך כהונתו עלו לאוויר בין היתר התכניות: "ספורט 99" – תכנית הספורט העדכנית והמדוברת ביותר בישראל בהגשת אופירה אסייג, אייל ברקוביץ', חיים רביבו ויוסי אבוקסיס, "עסקים באוויר" תוכנית כלכלית-צרכנית בהגשת חגי גולן העורך הראשי של עיתון הכלכלי "גלובס", "ערב טוב עם גיא פינס" ונורית ברירו, "טרמפ" עם דורי בן זאב, מבזקי חדשות בכל בהפקת חדשות ערוץ 2 ו"המסך הלבן" בהגשת "הפיג'מות" שפונים באופן חדש ומרתק לילדים ובני נוער. לאחרונה עלתה גם רצועת האקטואליה המשודרת בבוקר בהגשת אראל סג"ל, לינוי בר גפן, גל גבאי, ובעתיד הקרוב מתוכננות לעלות רצועות חדשות נוספות.
כמו כן, השיק לוסטגרטן את הקונספט המסחרי הייחודי בשיווק פרסומות בתחנה המבוסס על מקבצי זהב בלבד "2 פרסומות וחזרנו" מהלך שיווקי ייחודי לרדיו 99 והמעניק יתרון מהותי למאזיני ומפרסמי הרדיו ושיווקו כרדיו פרימיום.
בעברו שימש לוסטגרטן כסמנכ"ל מסחרי באתר "תפוז-אנשים", ניהל את " senseמקב' גרטלר דוידוב" חברת תוכן ושירותי ערך מוסף סלולאריים, שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות של רדיו תל אביב 102FM וניהל את המכירות של ש"פא, החברה לשיווק תחנות רדיו אזוריות.
דרור לוסטגרטן אמר היום כי "אני מודה למר ארקדי גאידמק על ההזדמנות שנתן לי להוביל את רדיו 99. אין ספק כי השינוי באופי התחנה ותכניה הוביל אותה להיות תחנת הרדיו המדוברת והמסוקרת ביותר בישראל ובזמן שיא קצר ביותר."