"בוניטה" רשת הבוטיקים המונה 26 סניפים בקניונים המובילים ברחבי הארץ, עורכת מיתוג מחודש לסניפיה במהלכו תבצע שינוי עיצובי מקיף בחנויות הרשת, כאשר החנות הראשונה אשר עוצבה על פי המודל החדש ממוקמת בקניון הגדול בפתח תקווה. עד סוף שנת 2008 מתעתדת הרשת לשדרג את סניפיה בכל רחבי הארץ.
במקביל משקיעה הרשת משאבים רבים בשינוי מיקומיי הסניפים לפריים לוקשיין ושמה דגש על הגדלת רצפת המכירה. הרשת תגדיל את רצפת המכירה מסניפים בגודל של 120 – 80 מ"ר לסניפים בסדר גודל של כ- 180 – 150 מ"ר.
פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלים אמרה היום כי : "אנו צופים כי הגדלת רצפת המכירה תביא לגידול משמעותי במכירות ותהווה פלטפורמה שיווקית להגדלת נתח השוק המקומי ב- 20%".
מהרשת נמסר כי הקונספט החדש של "בוניטה" מבוסס על תפאורה שמייצרת אוירה בוטיקית עם נגיעות של טעם אישי ייחודי המזוהה עם המותג ועם קהל לקוחותיו. במרכז כל חנות תלויות 2 מנורות שנדליר גדולות המורכבות מאבני קריסטל שחורות בשילוב אבני קריסטל שקופות.
חנויות הרשת מתוכננות ומעוצבות ע"י אורית בבלי, אדריכלית פנים, בהשראתה של ראובני, בעלת הרשת והמעצבת הראשית של המותג.
כפועל יוצא של שדרוג הקונספט, נתנה הרשת במה מרכזית לקטגוריות האקססוריז והלייף סטייל שבאו בעקבות סקרים שערכה הרשת בקרב קהל לקוחותיה. הרשת שמה דגש על קטגוריות אלו שהביאו לגידול משמעותי במחזור המכירות של כ- 12%- 7% כחלק משלים וברוח הקולקציה.
עוד הוסיפה ראובני כי "כחלק משורה של מהלכים אסטרטגים יושם דגש מיוחד על הגברת כושר התחרות בשוק האופנה הישראלי במטרה לחזק את הכלים השיווקים העומדים לרשותנו, כשהמטרה, להאריך את זמן השהייה של הלקוחה בחנות ולהגדיל את סל הקנייה באמצעות העמקת המכירה".
בוניטה – תעודת זהות
• בעלים: פרידה ונחמן ראובני
• מס' סניפים: 26 סניפים
• פתיחת סניפים מתוכננת ב- 2008 – 7 סניפים
• מחזור המכירות ב- 2006 : כ- 70 מיליון ש"ח
• יעד מכירות ל 2008: 90 מיליון ש"ח