"מילר" תשקיע חצי מליון שקלים באירועי הטרייד אין Golden Party 2007

רשת התכשיטים "מילר" הכריזה הבוקר על האירוע השיווקי המרכזי של השנה מבחינת הרשת – אירועי ה- Golden Party השנתיים. אירוע ה- Golden Party השנתי, המתקיים זו השנה החמישית ברציפות, ימשך לכל אורכו של חודש נובמבר ודצמבר ויאפשר לצרכן הישראלי להמיר את הזהב מתכשיטיו הישנים בתכשיט חדש.



בעד הזהב יקבל הצרכן זיכוי הגבוה ב- 25% ממחיר השוק של הזהב בו יוכל לרכוש תכשיטים חדשים מקולקציות המעצבים בינלאומיים הבלעדיים ברשת "מילר" או לחילופין להיעזר בשירותיהם של אמני הצורפות של "מילר". אירועי ה- Golden Party ילוו בקמפיין פרסומי אשר יכלול מודעות בעיתונות, פרסום באינטרנט ודיוור למועדון הלקוחות בכיכובה של נועה תשבי פרזנטורית המותג בישראל ובאמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער. סך ההשקעה בקמפיין ובאירועי הגולדן פארטי: כחצי מיליון שקלים.



חיים מילר, מנכ"ל רשת "מילר" ובעליה: "בעקבות מספר גורמים שעיקרם היחלשותו של הדולר מול היורו עקב הורדת הריבית, זינק מחיר זהב בחדות לרמת שיא של 733 דולר לאונקיה- מחירו הגבוה ביותר של הזהב בעולם מזה 27 שנים. הריבית הנמוכה צפויה להגדיל את אטרקטיביות ההשקעה במתכות יקרות, עובדה שתאפשר לצרכן לקבל את התמורה גבוהה ביותר עבוד תכשיטיו הישנים, ובשל כך אנו צופים גידול של 50% בכמות הזהב שיוחלף בהשוואה לשנה שעברה".




אירועי ה-Golden Party יפתחו באמצע נובמבר וימשכו 6 שבועות, בימים רביעי עד שבת בכל שבוע בחנות אחרת ברשת מילר.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס