תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגורית הדגנים בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה בין דגני הבוקר לילדים, שוגי וקורנפלקס, לבין אלבום הסופרגול הפופולארי. במסגרת שיתוף הפעולה, תחלק תלמה חלקי השלמה לאלבום.
אלבום הסופרגול מופץ זו השנה ה- 11 וזוכה לפופולאריות רבה בקרב ילדים. כ- 300 אלף עותקים של האלבום מופצים חינם בבתי ספר ברחבי הארץ. ממחקרים שנעשו אודות האלבום עולה כי רמת המודעות, האהדה והחשיפה אליו מאוד גבוהה בקרב הקהל הצעיר.
שיר זכאי, מנהלת תחום דגני ילדים ונוער ביוניליוור ישראל: "תלמה מקיימת שיתופי פעולה המפגישים את דגני הבוקר שלה עם מותגים מובילים ופופולריים בקרב ילדים ובני נוער. מפגשים אלה יוצרים ריגוש ועניין רב בקרב הילדים, מחזקים את הקשר שלנו עמם ויוצרים העדפה על פני המתחרים. מבצע הקיץ שלנו בשיתוף עם כוכבי האלופה זכה להצלחה עצומה."
את הפעילות ילווה קמפיין טלוויזיה ופעילות שיווקית באינטרנט בעלות של כ- 2 מיליון ₪.