תקציב השיווק של רשת D.M.O לשנת 2008: 2 מיליון דולר

רשת חנויות הדיו DMO השלימה את בניית תקציב הפרסום לשנת 2008 בעלות של 2 מיליון דולר. משרד הפרסום שנבחר להוביל יחד עם החברה את הקמפיין החדש, שעולה בימים אלו לאוויר, הוא משרדם של בורודה קפלן, המנוהל ע"י גיא בורודה ורון קפלן ומשרד יחסי הציבור א.מ.ן ויינר, המנוהל על-ידי אסף ומיקי ויינר.



מהרשת נמסר הבוקר כי "DMO תעלה בקרוב בקמפיין מיתוג מחדש כרשת ירוקה, התורמת לאיכות הסביבה, ומשקיעה בחינוך הלקוחות, למיחזור מחסניות הדיו ומניעת השלכתן לפח." הקמפיין ילווה את הוצאת אריזות הדיו החסכוניות החדשות של החברה לשוק.



הרשת עוסקת בימים אלו גם בפעולות התרחבות ובחודשיים האחרונים פתחה סניפים נוספים ברמת גן, רעננה ובני ברק ובערי פריפריה כגון: צפת, אשדוד, באר שבע, קריית גת. בנוסף, החלה הרשת לפעול במגזר הערבי בשפרעם.



הרשת היא היצרנית והמשווקת של המותג DMO והיא למעשה הרשת הגדולה בארץ בתחומה ומחזיקה בנתח שוק 30%. מחזור מכירות הרשת, ב – 45 סניפיה ברחבי הארץ (190 עובדים), הגיעו בשנה האחרונה למעלה מ-100 מיליון ₪. היא צופה להגדיל את היקף התפוצה שלה עד לסוף שנת 2008 ל- 60 סניפים ובכך היא צופה להגדיל את מחזור המכירות ב- 18 מיליון ש"ח.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''