לראשונה: מטי משיק קורס קוצ'ינג (coaching) לעסקים קטנים ובינוניים באילת

לראשונה בארץ, מטי אילת- אילות מרכז טיפוח יזמות עסקית, פותח קורס קוצ'ינג (coaching) לעסקים קטנים ובינוניים באילת.



ממטי נמסר כי הקורס נבנה במיוחד לעסקים הקטנים והבינוניים, בהתאם לצרכים של בעלי העסקים והמנהלים, יכשיר אותם להביל לשינוי ולהשפעה ובעיקר יפעל להקניית והטמעת הכליים בתחום הקוצ'ינג לעסקים מתוך הבנת הצרכים, ההתנהלות העסקית וההתנהגויות של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים .



עוד נמסר כי עם סיום הקורס יוכלו בעלי העסקים לקבל אימון עסקי כחלק מהחונכות העסקית המוענקת לעסקים קטנים ובינוניים, כאשר משרד התמ"ת יממן 75% מעלות האימון בדומה למימון חונכות עסקית לעסקים. באילת יש כיום מספר חונכים של התמ"ת שעברו קורס מאמנים עסקיים העובדים עם מטי.




לדברי אינג' משה אלמוג, מנכ"ל מטי אילת – אילות: "החדרת המתודיקה של הקוצ'ינג לעסקים קטנים והבינוניים, ושילוב הכלים הנרכשים מסייעים לעסקים להגיע להישגיים ולתפוקות טובות יותר. בקורס יושם דגש על פיתוח, שיפור והקניית כלים בתחום הקוצ'ינג לטובת העסקים."



עוד הוסיף אלמוג כי "הקורס המוצע לבעלי העסקים באילת ובעתיד לכל בעלי העסקים בארץ יאפשר להם לרכוש בצורה הדרגתית כלים בתחום הקוצ'ינג התומכים את כלי הניהול העסקי: שיווק, ניהול זמן, חזון, ניהול תקציב, טיפול באכזבות, אסרטיביות, גשרים, גיוס לקוחות ושדרוג אישי ומקצועי ע"י רכישת כלים אישיים וצוותיים לקידום עצמי והצלחה."


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_