הושכרו כל החנויות בקניון קריית אונו: 80 רשתות וחנויות ברשימת ההמתנה

הנהלת קניון קריית אונו החדש, פרויקט הדגל של אזורים, שצפוי לפתוח את האגף החדש בימים הקרובים ולגדול (שלב ב') בעוד כ- 16,000 מ"ר, מדווח כי הושלם תהליך השכרת החנויות בקניון. מדובר בלמעלה מ-120 רשתות וחנויות ולמעלה מ-60 מרפאות, נתוני שירותים ומשרדים. שכ"ד הממוצע נאמד בכ-115 דולר למ"ר, לחנות.



בימים אלה מתקיים מו"מ ע"י מספר רשתות קמעונאיות מובילות שצפויות להיכנס לרשימת ההמתנה, המונה בשלב זה למעלה מ-80 פונים. כמו כן מדווחים מהנהלת הקניון כי מספר חנויות אף קיבלו הצעות לד'מי פינוי עוד טרם פתיחת הקניון.



כל החנויות בקניון, שאמור לתת מענה של קניות, בילוי ושירותים לכלל האוכלוסייה של ביקעת אונו, בניהם, קרית אונו, סביון, יהוד, אור יהודה, תל השומר, נווה מונסון, קרית קרינצי, גבעת שמואל ועוד, נמצאת בשלבי הסיום של עיצובן, לקראת הפתיחה המחודשת.



אבינועם אלבו, מנכ"ל הקניון אומר כי "מאחר ומדובר בקניון הגדול היחיד באזור שייתן מענה מושלם של שילוב בין שירותים בילוי וקניות, יהווה מוקד משיכה של למעלה מ-15 אלף מבקרים מידי יום."



לדבריו, "מדובר בתקדים בתחום הקניונים בישראל, כאשר לפני פתיחת השערים של הקניון התפוסה של החנויות עומדת על 100% ורשימת הממתינים מתארכת, תקדים הנובע מההבטחה הגדולה העומדת מאחורי הקניון."



לדברי אלבו: שכ"ד ממוצע בתחום האופנה עומד על 130$ למ"ר. לדוגמא: רשת אופנת העילית הגרמנית המקורית מאירופה "ouiset" מיס לגוט תפתח אף היא חנות אופנת נשים בקניון ותצטרף לשורה ארוכה של רשתות אופנה מהארץ ומהעולם. בשכ"ד העומד על 145$ למ"ר.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס