A-2-Z, המתמחה בשיווק בינלאומי באינטרנט, נבחרה לנהל קמפיין מקוון לקידום חופשות אופני ההרים שלClub Giraffe באירופה לשנת 2008. הקמפיין של Club Giraffe ישלב מספר ערוצי שיווק מקבילים הכוללים פרסום במנועי חיפוש, קידום במנועי חיפוש, ושימוש באפיקי Web 2.0.
במסגרת הקמפיין הוקם גם בלוג בשפה האנגלית שיספק מידע אודות עולם חופשות האופניים ויסייע לקדם את פעילות החברה מול קהל היעד. הקמפיין הבינלאומי צפוי להימשך כשנה ומוערך בשווי של מאה אלף ש"ח.
Club Giraffe מציעה חופשות אופני הרים באתרים שונים באירופה, המתוכננות ומובלות ע"י מקצוענים תושבי האזור, המכירים את המסלולים על בוריים, ומלווות בכל האמצעים לטיול מהנה ובטוח.
עומר קפלן, סמנכ"ל A-2-Z: "תחום הרכיבה על אופניים מאופיין בקהל איכותי המחפש באופן אקטיבי מידע וחדשות בתחום שהוא אוהב. מאפיינים אלה מאפשרים ניצול מצוין של יתרונות השיווק באינטרנט. באמצעות ניתוח מדויק של פעילות קהל היעד באינטרנט אנו יכולים להגיע אליו ביעילות מקסימאלית, תוך ניצול של כל דולר המושקע בקמפיין".
ניר בן ימיני, מנכ"ל משותף של Club Giraffe: "באמצעות A-2-Z מתאפשר לנו להציע את חופשות האיכות שלנו לקהל הבינלאומי בעלויות נמוכות ביחס לעלויות בערוצי השיווק המסורתיים של ענף התיירות".