Yellow חוזרת למקור: ממשיכה לחזק את קטגוריית הקפה

מעמיק הקרב בין רשת חנויות הנוחות בתחנות הדלק. לאחר קמפיין חדירה של אלונית (דור-אלון) ופריסה משודרגת של SO good (סונול), חוזרת הותיקה והגדולה ביותר- Yellow, למקור. הרשת הודיעה היום כי היא מחדשת את חיזוק קטגוריית הקפה "על הדרך" בסניפיה ויוצאת בקמפיין רחב היקף הנאמד בכ – 600 אלף שקלים.



במסגרת המהלך השיווקי, תצא Yellow בקמפיין באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון- קשר בראל", הכולל חסות על רצועת הבוקר ברדיו אזורי (קריינות טל ברמן), שילוט בתחנות ובחנויות ומבצע בנקודת המכירה.



לדברי חגית קמין מנהלת השיווק והאסטרטגיה בחברת פז: "מחקרים מראים ש – 30% מהנהגים שותים קפה ברכב, כאשר למעלה מ- 50% נוהגים לשתות אותו בבוקר. הזמינות והנגישות של yellow, מאפשרות לנהגים ליהנות מקפה איכותי על הדרך". רשת Yellow מונה כיום פריסת שיא של 175 חנויות יילו הפרוסות ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''