צומת ספרים משיקה סלוגן פרסומי חדש: "תמיד כדאי לעצור בצומת"



5 שנים מיום הקמתה, משנה רשת צומת ספרים את הסלוגן הפרסומי, אשר יהיה מעתה: "תמיד כדאי לעצור בצומת".


מהרשת נמסר הבוקר כי חידוש הסלוגן מבטא את השינוי באסטרטגיה השיווקית של הרשת אשר מעבר למסרים של מחיר ומגוון, שמה דגש רב על הפיכת הסניפים למוקדי בילוי וחוויה. עוד נמסר כי במסגרת תפיסה זו פתחו בשנתיים האחרונות מספר סניפים ברחבי הארץ המשולבים בבתי קפה, שולחנות קריאה מפוארים לעיון, מחלקות ילדים משודרגות ועוד.


טל פלוסקר, סמנכ"ל שיווק צומת ספרים: "צומת ספרים הייתה הראשונה לעשות מהפכה בעולם קמעונאות הספרים כשהשיקה את סניפי ה OUTLET והיא גם הראשונה להוביל בישראל את תפיסת המחר של חנויות הספרים. במהלך החודשים הקרובים יתבצעו מהלכים נוספים אשר יחזקו את מעמדה של צומת ספרים כמקום בילוי לכל דבר".



הסלוגן החדש ייחשף בקמפיין שיעלה לאוויר ביום שישי (30.11), וילווה את מבצע החורף של הרשת, במסגרתו ניתן לרכוש ארבעה ספרים במחיר מיוחד של 100 ₪ בלבד. במבצע משתתפים כ- 400 רבי מכר בתחום הקריאה, ילדים, עיון, ועוד.



ברשת מעריכים כי במהלך המבצע יימכרו למעלה מ- 800,000 ספרים.



הקמפיין, בהשקעה של 4 מליון ₪, יכלול פרסומות בטלוויזיה, עיתונות ורדיו.


הפרסומת מציגה סיטואציה משעשעת בין ילדה לאביה, המבקרים בסניף "הספרייה" של צומת ספרים. הילדה שמזהה את מדבקת המבצע "ארבע במאה" בחנות, מדביקה אותה על אביה ואומרת "אבא במאה".



צומת ספרים פותחת השבוע את הסניף ה-60 שלה.



קרדיטים:


משרד פרסום- בריקמן


מנהל קריאטיב-יותם שרון


קופירייטר-אורן מאיר


הפקה- טלעד


מנהלת הפקה-קורן נגר


סופרוויזר-טלי לוי מנדיאל


תקציבאית- לי טישלר


סגיר מוסיקלי-סיגנל

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''