קמפיין זה ממשיך, בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: " בשנים האחרונות מגמת ניהול אורח חיים בריא הולכת ומתחזקת בקרב הציבור, אך עדיין יש צורך לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים האישי הנכון. מי עדן עולה בקמפיין נוסף, על מנת להעלות את המודעות בקרב מבוגרים וצעירים".
קמפיין הטלויזיה, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪.
לאחרונה, קמפיין הפרסום של מי עדן "70% מגופך הם מים" זכה בפסלון כסף בתחרות הבינלאומית היוקרתית DRUM GOLDEN. הקמפיין צולם במשך 3 ימים באירופה, ומשתמש בטכניקה מיוחדת של סאונד המדמה "שיקשוקי מים".