לשוק הצומח של מוצרי תינוקות והריון בישראל מצטרף בימים אלה שחקן חדש: HEART – מותג על חוצה קטגוריות בתחום מוצרי ה-Fast moving – מוצרים הנצרכים באופן שוטף. האסטרטגיה השיווקית של המותג תתבסס בהתחלה על שיווק מוצרי פרימיום "בעלי יתרון יחסי מוכח העונים על צרכים אמיתיים ובלתי מסופקים של שוק המטרה, כולל מוצרים בקטגוריות חדשות שאינן קיימות כיום בישראל." בשלב ראשון ייצאו למדפים אביזרי הזנה, אביזרי שינה ומוצרים חדשניים בתחום הטואלטיקה, ההיגיינה והיגיינת הפה לפעוטות. בתוך חצי שנה יצטרפו אליהם גם מוצרי מזון לפעוטות וכן מוצרים לנשים הרות.
ההשקעה הראשונית במותג נאמדת בכ–500,000 דולר, והיא כוללת פיתוח מוצרים חדשים וחדשניים, עיצוב אריזות ופעילות החדרה, הכוללת קמפיין אינטרנטי, השקת אתר אינטרנט, דיוור ישיר לקהל המטרה – יולדות, נשים הרות והורים לפעוטות, פעילות BTL בנקודות המכירה ופעילות מול הקהל המקצועי. המוצרים ישווקו ברשתות הפארם המזון, בחנויות מובחרות של הרשת הרביעית ובחנויות המתמחות בתינוקות. ההפצה תיעשה על-ידי חברת רנדי בע"מ, שהיא בעלת ניסיון עשיר בהפצת מותגי תינוקות כמו גרבר ומוצרי ג'ונסון אנד ג'ונסון.
המותג HEART הוקם ומנוהל על-ידי חמוטל יצחק ואוריאל קסלר. יצחק שימשה בתפקידים מרכזיים בחברת "פרומדיקו", ובין היתר ניהלה במשך שנים ארוכות את מערך השיווק של מוצרי התינוקות, ובכללם המותג "סימילאק" (תרכובת מזון לתינוקות) ומותג הבקבוקים הבטוחים "B FREE". במסגרת זו נזקפת לזכותה הובלת הקמפיין נגד שיווק בקבוקים המכילים ביספינול.
קסלר שימש מספר שנים כמנכ"ל החברה הבת של "פרומדיקו", שעסקה בייזום, ייבוא, שיווק והפצה של מוצרי מזון, ביניהם גם מוצרי התינוקות של החברה. הוא התמחה בפיתוח המוצרים, בתכנון הייצור והתרכובות, בסחר ובניהול, כולל טיפול בהיבטים הרגולטוריים.
לדברי חמוטל יצחק: "לכל מוצרי HEART יש ערך מוסף כלשהו. חלקם מביאים עימם שיפור של הקיים בהיבט מסוים – כמו בריאות, נוחות, הנאה, טעם, שמירת הסביבה וכו', ואחרים מביאים עימם פתרון חלוצי בקטגוריות חדשות, שהן כשלעצמן בעלות ערך מוסף לצרכן.
"אנחנו מתחייבים לעשות כל מאמץ כי לייצר מוצרים טובים יותר תוך שיפורם המתמיד, מתוך אמונה שהדרך היחידה להניע תהליכי שיפור בסובב אותנו היא עשייה ושוחרת טוב. בהתאם לכך המותג ישתמש במשאבי התקשורת השיווקית שלו להעברת מסרים של תקשורת מקרבת בין הורים לבין עצמם ובין הורים לבין ילדיהם ויקפיד על מחירים שיבטיחו נגישות לכל בית."