חברת פאור קארד, המציעה כרטיס אשראי חוץ בנקאי של כ.א.ל לא השקיעה במהלך חצי השנה האחרונה כספים בפרסום. יחד עם זאת, חל גידול של למעלה מ – 20% במספר חברי המועדון של החברה ביחס לתחילת השנה וכיום, 103 אלף חברים במועדון. זאת כאמור, על אף מיליוני השקלים שהושקעו בקמפיינים פרסומיים למועדוני הלקוחות של "YOU" ו"שופרסל".
ליאור טנר, מנכ"ל פאור קארד אמר היום כי: "אנחנו משקיעים בשיפור השירות והרחבת הטבות לחברי המועדון, הם זורקים מיליונים על קמפיינים בזמן שאנחנו מצליחים לגייס חברים בעזרת עובדי הרשתות. זהו מערך מכירות שמוכיח את עצמו."
נראה שבעידן בו צרכנים נחשפים למגוון כל כך רחב של אפשרויות בכל הקשור לכרטיסי מועדון, שיטות הפרסום המסורתיות לעיתים מתקשות ללכוד את ליבו וכיסו של הלקוח. החברות שמספקות כרטיסי הטבות לחברי מועדון נאלצות למצוא כל העת דרכים יצירתיות לפנות לקהלי היעד שלהן ולגייס לקוחות נוספים. לא תמיד לשמחת משרדי הפרסום.
ליאור טנר, מנכ"ל פאור קארד
רוב הלקוחות שמצטרפים לחוג חברי המועדון של פאור קארד מגויסים באמצעות עובדי הרשתות השונות בהן מספק הכרטיס הטבות. לדברי טנר "מועדון לקוחות הוא מודל שכולם מרוויחים ממנו, גם הצרכן וגם רשת השיווק. מבדיקה שערכנו עולה כי הגידול בסלי הקניה ובתדירות הביקורים ברשתות, מגיע לעשרות אחוזים בקרב מחזיקי כרטיס מועדון. לפי כך, לרשתות אינטרס מובהק לשווק את הכרטיס ומערך המכירות הזה הוכיח עצמו כיעיל יותר מכל קמפיין פרסומי שהעלינו בשנים הקודמות." כך לדוגמא, רשת הום סנטר נהנתה מגידול של 88% בתדירות הביקורים של לקוחות מחזיקי כרטיס מועדון. סל הקנייה של לקוחות אלו גדל ב – 86%."
הרשתות בפאור קארד הן מתחום צרכנות הפנאי: מגה ספורט, טויס אר אס, הום סנטר ועוד. לדברי טנר: "מדובר בתחום ייחודי לעומת ענפי המזון. הסיכויים שלנו לגדול ולהתרחב הם גדולים ביותר ברגע שנחליט לכלול את הכרטיס לכל ענפי הרווחה כמו נסיעות, תיירות ורכישת השכלה בתנאי אשראי."