Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" תספק בקרת רייטניג לתוכן שיווקי

מהפכה בשוק הפרוץ של התוכן השיווקי בישראל. היום השיקה חברת Effect-TV פתרונות לבקרה וניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי. חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" תספק מדדים איכותיים וכמותיים לבקרה וניתוח של הצלחת פעילויות תוכן שיווקי והחזר ההשקעה בפעילות.



החברה המנוהלת ע"י אורי אלמן, לשעבר מנהל השיווק של סאני, יבואנית סמסונג, תתמקד במעקב וניתוח אפקטיביות פרסום עם דגש על תוכן שיווקי בתוכניות הטלוויזיה.



"בשלב הראשון החברה תעסוק במעקב וניתוח של התוכן השיווקי והפרסום האינטגרטיבי בתוכניות הטלוויזיה, בסרטים ובווידאו באינטרנט ותעניק שירותים למפרסמים, גופים משדרים וחברות תוכן" אמר היום אלמן, ל-Allmarketing. לדבריו, "במהלך החודשים האחרונים עסקה החברה בפיתוח יכולות טכנולוגיות ומודל ייחודי אשר יתנו מענה לצורך הגובר של מפרסמים וגופים משדרים במדד חיצוני, אוביקטיבי אשר מכמת את המשמעויות הכלכליות של פעילויות התוכן השיווקי."



"למעשה", הוסיף אלמן, החברה תוכל לראשונה בישראל לתת מענה לשאלה שעולה בכל פעם שמפרסם משקיע כסף בפעילות תוכן שיווקי: כמה באמת זה שווה לי".



שוק התוכן השיווקי בעולם מוערך במעל 6 מיליארד דולר בשנה המהווים כ 4% מסך התקציבים המושקעים בפעילויות פרסומיות וצפוי לגדול בשיעורים של 10% עד 15% לשנה, במשך השנים הקרובות.



בארץ מוערך היקף השוק בסך של 25 מיליון דולר בשנת 2007 והוא צפוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות. השחקנים המרכזיים בארץ הם זכייניות ערוץ 2: קשת ורשת, ערוץ 10 וגם ערוץ 3 המרכז תקציבים משמעותיים. עיקר פעילות התוכן השיווקי מתרכזת בתכניות הריאליטי והפקות המקור וכמות המפרסמים שמבצעים פעילויות תוכן שיווקי בהווה, מוערכת במעל 100 המגיעים ממגוון קטגוריות רחב.



ממחקרים שערכה חברת Effect-TV בקרב מפרסמים עולה בצורה חזקה מאד כי המודעות לנושא גבוהה וכי החסם המרכזי כיום להגדלת סכומי ההשקעה בתחום נובע מהיעדר מדדים איכותיים וכמותיים וחוסר יכולת לבקר את פעילות התוכן השיווקי ולכמת את ה ROI על ההשקעה בפעילות.


אורי אלמן מעריך כי "שירותיה של Effect-TV, לא רק שישפרו את איכות התוכן השיווקי אלא גם יתרמו להגדלת כלל היקפי הפעילות בתחום".


החברה משיקה היום את קו המוצרים הראשון שלה, וכבר חתמה על הסכמים עם אחד מהזכיינים ועם מספר מפרסמים גדולים לבדיקת תוכניות המשודרות בימים אלו בערוצים 10 וערוץ 2.



Effect-TV תפרסם מדי חודש את דירוג מהלכי התוכן השיווקי המוצלחים של החודש בכלל הקטגוריות המבוסס על שני מדדים:


BCE Quality Index


מדד האיכות הבודק את ניתוח האפקטיביות של פעילות התוכן השיווקי על בסיס 37 פרמטרים נפרדים במשקלות שונים המשתייכים ל3 קטגוריות עיקריות:


o נראות


o שמע


o איטגרציה


BCE ROI Index


מדד השווי הכספי הנותן מענה לשווי הכספי של הפעילות וזאת בהשוואה לפרסום קונבנציונלי של "30 שניות" באותה תכנית תוך כדי שיקלול מתאים על בסיס המודל.


המדדים חוברו לאחר מחקרים רבים שבוצעו בקרב צרכנים ובקרב מפרסמים.



להלן דירוג לדוגמא:


מדד BCE של חברת Effect-TV – תכניות מובילות לדוגמא





















שם התכנית


הערוץ


המותג


BCE Quality Index


משפחה חורגת


2


בנק הפועלים


7.93


מחפשים אהבה


10


מוטורולה טלפונים סלולריים


7.76



*הנתונים בטבלה מתייחסים לתכניות עם הציונים הטובים ביותר מתוך תכניות ששודרו ונדגמו במהלך חודשים אוקטובר – נובמבר בערוץ 2 ו10.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח