אישיווק השבוע: גיא מור – מייסד, בעלים ומנכ"ל משותף ב – TBWA DIGITAL

אישיווק השבוע: גיא מור – מייסד, בעלים ומנכ"ל משותף ב – TBWA DIGITAL



• שם החברה: TBWA DIGITAL


• שנת הקמה: 1997


• מספר עובדים: 60



פרופיל


גיא מור (39) נולד וגדל בירושלים. כסטודנט לצילום ומדיה דיגיטאלית בבצלאל היה מראשוני הסטודנטים שעסקו בקשר שבין המרחב הדיגיטלי והאמנות. עם סיום לימודיו,יחד עם אחיו ירון מור, הקימו את חברתMore Interactive – עוד בימים שמעטים הבינו והכירו את הפוטנציאל הגלום בתחומי האינטרנט והשיווק הדיגיטאלי. כיום מור מתגורר ברמת השרון "עם אשתו והילד", ו(במעט) הזמן הפנוי שנותר לו, הוא מבלה עם אהבתו השניה הגדולה – הגיטרה.



בשנת 2003 עברו משרדי החברה לתל- אביב ובינואר 2006 – רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מחברת More Interactive באמצעות נציגותה בארץ, משרד הפרסום יהושעTBWA. More Interactive נעשתה נציגתה בארץ של קבוצת TBWA בתחומי המדיה הדיגיטלית ושם החברה המשותפת השתנה ל TBWA DIGITAL. כיום TBWAD מדורגת בחמישיה הפותחת של משרדי האינטראקטיב עם מספר שיא של 60 עובדים.



TBWA DIGITAL מתמחה בתחומי השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית ומונה 6 יחידות עסקיות הפועלות בסינרגיה: פרסום באינטרנט, פיתוח ותחזוקת אתרים, שיווק במנועי חיפוש (SEM&SEO) , OnLine PR – תוכן גולשים וזירות שיחה באינטרנט, פרסום בסלולר ותוכן שיווקי במדיה הדיגיטלית. עם לקוחות החברה נמנים: ווינר,אפריקה ישראל, טרה,פלפל, הנקל סוד, דיסקונט למשכנתאות, אלטשולר שחם, תכלית דיסקונט, start, טויוטה, אקספון 018, מכבידנט, קואופ ירושלים,ויסוצקי, אלקטרה, אדידס ועוד.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"השנה עשינו שני צעדים משמעותיים: הצעד הראשון כולל את הקמת 2 היחידות החדשות בחברה – תוכן שיווקי באינטרנט ויחידת שיווק בסלולר, כחלק ממהלך כולל לפיתוח ומיצוב החברה – כחברת דיגיטל המתמחה בפתרון של 360 מעלות במדיה הדיגיטלית. כיום כוללת החברה 60 עובדים המחולקים ל- 6 יחידות מתמחות.


היחידות פועלות בסינרגיה משותפת לטובת המותג באמצעות מתווה של אסטרטגיה מדיה וקריאייטיב אחיד.



המהלך השני היה עבור לקוח שלנו "פלפל"- קמפיין תוכן הגולשים שביצענו למותג "פלפל" עם הבלוגרית זרובבלה. מהלך שבו בלוגרית פופולארית בשם זרובבלה יצרה הפקת אופנה מחתרתית למותג "פלפל" בבלוג האישי שלה שגרר באזז אדיר שהגיע עד לכלי התקשורת הגדולים כגון : ידיעות אחרונות סוף שבוע וכתבות טלוויזיה באחד מערוצי הכבלים."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"אנו עדים לתקופה שבה הצרכנים נמצאים תחת חשיפת יתר של ערוצי מידע ומסרים אינסופיים – ולכן קשה לבלוט.לדעתי השאלה היא לא מהו הכלי בו אנו משתמשים, אלא מהו הצורך ומהי המטרה. האתגר הוא לייצר רעיונות גדולים שמזמינים את הצרכן לחוות את המותג."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?



" ללא ספק, מהלך גיוס עובדים –"Quit", קמפיין ויראלי שנהגה על ידי תמר בורשטיין (פלנרית) וטל פורקוש (תקציבאית בתחום הonline pr). מדובר במהלך גיוס עובדים בו נשלחו שתי נציגות מטעמנו למשרדי האינטראקטיב המובילים עם מכתבי התפטרות מוכנים עבור עובדי החברות.


המהלך יצר buzz אדיר, יצר סקרנות ושיקף את החדשנות והנועזות של החברה.


המהלך מסמן באופן מובהק את השאיפה שלנו, כחברה – לעודד יוזמה, חדשנות וחיפוש מתמיד אחר פעילות יוצאת דופן."


קישור לפעילות: https://www.youtube.com/watch?v=ZD6Zq3Ediys



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"התרשמתי מאוד מהטיפול של מקאן דיגיטל במותג "בוקר שוק". זה לא רק יציאה חד פעמית- מדובר בעבודה עקבית למרחקים ארוכים– פרסום מעניין ובולט- שנוגע נכון בקהל, פעילות אינטראקטיבית עשירה באתר, משחקים, תוכן גולשים והכל מתנקז לדיאלוג חוויתי ומתמשך עם הצרכנים. בקיצור – דוגמא מצויינת למיתוג באמצעים דיגיטליים."


5. 30 שניות על…


• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "ממנו למדתי לראות רחוק, לא לוותר ולנצח – אח, חבר ושותף – ירון מור."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "האודיסיאה של ג'ון סקאלי / ג'ון סקלי – סיפור על אנשים ורעיונות ששינו את העולם."


• עיתון/ מגזין מועדף: דה מרקרהארץ


• דף הבית שלך באינטרנט: i-google


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "רביבה וסיליה ברמת השרון."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – "הונדה סיוויק 2007."


• מהו ג'וב חלומותיך? "מנכ"ל של קונצרן אינטראקטיב בינלאומי ובמקביל גיטריסט מצליח."


• חופשה חלומית: "לצאת לטיול בלי לתכנן לאן ולחזור רק אחרי שמיציתי."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח