עסיס, מקבוצת אסם, מכריזה על מהלך אסטרטגי ולראשונה, לאחר עשרות שנים, מבצעת מהלך של רענון בקבוקי סדרת הסירופים להכנת שתייה קלה בהשקעה של כמיליון ש"ח.
שינוי הבקבוקים כולל את כל מוצרי הסירופ מבית עסיס, בבקבוקים של 1 ליטר: סדרת תרכיזי עסיס ועסיס דיאט. כמו גם, מיץ לימון משומר וחומץ.
מהלך רענון סדרת הסירופים כולל עיצוב חדש לבקבוקים, שיאפשר אחיזה נוחה יותר והחלפת התוויות הקיימות, אשר יעניקו למוצרים מראה צעיר ורענן. בנוסף, מעתה ייוצרו הבקבוקים מחומר איכותי יותר, המבטיח שמירה טובה יותר על איכותו של התרכיז לאורך זמן.
סדרת הסירופים של עסיס, אשר שווקה עד עתה בבקבוקי קונוס, מעוצבת מעתה במראה מודרני בעל עיצוב דינאמי, המעניק תחושה של זרימה ותנועה, באופן שמשלים את המוצר. התוויות עוצבו מחדש, במטרה להעניק למוצר מראה עכשווי, כאשר הכיתוב על גביהן הינו בכתב מלא ועגול יותר, התואם לעיצוב הכללי של המוצרים.
מנהלת שיווק הקפה והמשקאות באסם, רותי זנזורי, מסרה כי "סדרת הסירופים הותיקה של עסיס מלווה אותנו בעשרות השנים האחרונות ומוכרת בכל בית בישראל. כעת, החלטנו לרענן את עיצוב המוצרים ולהעניק להם מראה המתאים לרוח התקופה. אנו מאמינים כי צרכני המותג הנאמנים יקבלו בברכה את השינוי והוא אף ייצר התנסות גדולה יותר במוצרים".