יניב פרנקו מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של אידיאולוג'יק

במסגרת תפקידו בין היתר, פיתח קונספטים הוליסטיים המשלבים מגוון רחב של אמצעי מדיה למותגים המובילים בישראל.



פרנקו בעל תואר ראשון מהמרכז האקדמי רופין, יהיה אחראי ויוביל את מחלקת הקריאייטיב המקצועית והגדולה בתחומה בישראל . כמו כן, בעקבות ניסיונו הרב, יטפל וינהל את האתגרים הבאים של הלקוחות הקיימים והלקוחות החדשים של המשרד.



ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של יניב פרנקו לשורותינו. פרנקו הוכיח כי הוא בעל ראייה רחבה של עולם השיווק והוא שותף ליצירת הקמפיינים והפרוייקטים הבולטים שנעשו בשנים האחרונות בישראל. אני בטוח כי השתלבותו בחברתנו תשפיע רבות ותצעיד את החברה למחוזות צמיחה חדשים. אנו מודים לאייל כרמי, אשר כיהן כסמנכ"ל הקריאייטיב בשבע השנים האחרונות, על תרומתו הרבה לאידיאולוג'יק ולתחום האינטראקטיב בכלל".



אולי יעניין אותך

שירן וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
גדי שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
יקיר ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
רן גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
ניידת3
עו''ד אביחי יהוסף