לדברי רון פיק מייסד ומנכל החברה, "תקציבי הפרסום במנועי חיפוש גדלו השנה בשיעור של כ- % 15, כפועל יוצא של גידול בהיקף המשתמשים במנועי חיפוש לשם קבלת מידע ורכישה של מוצרים. במסגרת זו משקיעות החברות הן בקידום אורגני והן בפרסום ממומן על מנת להופיע במקומות ראשונים בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים. יתרונותיו של פרסום זה הוא יכולת לבצע פנייה ממוקדת, ולקבל לידים רלוונטים ומכירות בפועל".
לדבריו "תקציבי הפרסום במנועי חיפוש עדיין נמוכים ביחס לפרסום מסורתי והם צפויים לגדול ככל שתגדל התחרות וחברות ישלמו יותר במסגרת התמחרות "ביד" על מנת להופיע במקומות ראשונים בפרסום ממומן".
עוד הוסיף פיק: "מזה מספר שנים ענפים כגון תיירות, מוצרי אלקטרוניקה ועד הפכו לזירות וירטואליות. בשנים האחרונות ניתן לראות תחומים נוספים כגון תעשיית הסלולאר, הרכב, חברות תרופות ועוד אשר מעבירות תקציבי פרסום מסורתיים לטובת קידום במנועי חיפוש מתוך הכרה בכך שקהלי היעד מחפשים מידע אודות מוצרים והדרך היעילה ביותר היא לחשוף מוצרים אלה בחשיפה בכל מילות החיפוש הרלוונטיות".