TVeez פתחה בתהליך של גיוס עובדים לסניף הקולומביאני והיא מתעתדת לגייס כ- 60 מתכנתים, מפתחים ואנשי תמיכה מקצועיים. החברה צופה כי תחתום על חוזי מכירה בדרום אמריקה בלבד, בהיקף של 25 מיליון דולר.
מוצר הדגל של החברה, TVeezMI, הינו פתרון ERP כוללת לשיווק בסביבת המכירה Point of Sale). הפתרון מאפשר לארגון לתקשר עם לקוח הקצה באופן אישי ולהשפיע באופן חיובי על החלטותיו בנקודת המכירה. המערכת מיישמת באופן אוטומטי את אסטרטגיית השיווק בכל נקודת מכירה, תוך התאמה לתנאים המשתנים בכל נקודת מכירה ובהתאמה ללקוח הספציפי הנמצא בחנות או בסניף הבנק באותה עת. באמצעות ייצור בזמן אמת של המסרים והתכנים השיווקיים אשר משודרים ע"ג צגי LCD או פלזמה, למכשיר הסלולר או לצגים אחרים, המערכת מתקשרת עם הלקוח ב"רגע האמת" של קבלת ההחלטה.
"אנו חווים עלייה משמעותית בפעילות שלנו בדרום ומרכז אמריקה החל ממקסיקו, וכלה בקולומביה וברזיל עם לקוחות גדולים כגון Citibank, בלוקבסטר ו- Cable & Wireless", מסר עדי אייל, מנכ"ל TVeez. "בעקבות כך, החלטנו לפתוח מרכז מחקר ופיתוח ותמיכה קרוב ללקוחותינו, אשר יענה לצורכיהם באמצעות שירות מהיר ומקצועי ויספק את התמיכה הטכנית לה הם זקוקים במהירות והיעילות המרביים. כמובן שהעובדה שאנו מרחיבים את צוות התמיכה בדוברי ספרדית מהווה ערך מוסף עבורנו. אנו מקווים להשלים את תהליך גיוס 60 העובדים עד סוף הרבעון השני של 2008".
TVeez, אשר הוקמה ב- 2004 על ידי יאיר גולדפינגר, ממייסדי ICQ ועדי אייל, הינה חלוצת הדרך העולמית בתחום In-Store Marketing Intelligence, ומתמחה בפיתוח פתרונות לניהול ויישום בזמן אמת של אסטרטגיית השיווק והמכירה בנקודות המכירה. החברה הינה מהמובילות כיום בעולם בתחום הטכנולוגיה הקמעונאית, עם התקנות פעילות בנקודות מכירה של רשתות קמעונאיות, בנקים, חברות סלולר, בתי מלון, משרדי ממשלה ובינהן, מקדונלדס, Cable and Wireless, רשת בלוקבסטר, Western Union ועוד. בישראל מותקנים פתרונות החברה בבנק לאומי, הבנק הבינלאומי, רשות הדואר ועוד.