לפני שלושה חודשים הגיעו לארץ נעלי היליס –נעלי ספורט בעלות גלגל החלקה מקצועי המאפשר להולך מעבר חלק בין הליכה, לגלישה על גלגלים, בתקופה זו נרשמו מכירות של למעלה ממיליון ₪. יבואנית המותג חברת דיפרנט מיינד ( different mind) החלה לייבא לישראל את המותג המצליח היליס (Heelys) בתחילת ספטמבר ובדומה להצלחה המסחררת בארה"ב (בתקופת הכריסטמס מכירות של 300,000 זוגות ביום) ובבריטניה גם בישראל המכירות עלו על הציפיות ובשבוע של חנוכה נמכרו 1,000 זוגות ברחבי הארץ. לדברי ענבל אלוני אופיר, מנכ"ל משותף, "המכירות הפתיעו גם אותנו ולקראת סוף חנוכה הגענו למצב בו לא נשאר מלאי בחנויות." הקושי בהגעת הסחורה מסבירה אלוני-אופיר נובע מהביקוש העולמי הגבוה למתנות בתקופה זו של חגיגות הכריסטמס ברחבי העולם.
נעלי היליס הומצאו בשנת 2000 ע"י חברת היליסHSL , החברה ממוקמת בדאלאס ומייצאת את הנעליים לכ-60 מדינות, עד כה נמכרו למעלה מ-10 מיליון זוגות בעולם, ובזכותן הוטבע המושג – heeling –החלקה על העקב.
עד כה שווקו הנעליים רק למדינות בהן למעלה מ20 מיליון תושבים, ישראל היא המדינה הקטנה הראשונה (פחות מ10 מיליון תושבים) שקבלה זיכיון להפצת הנעליים כיוון שהחברה רואה בה יעד אסטרטגי. הנעליים מגיעות במבחר דגמים אופנתיים וצבעוניים, אפשר למצוא עיצובים נשיים יותר לצד עיצובים גבריים, וכן קיימים דגמים מיוחדים לחובבי האקסטרים כמו ה – Torch שמתאים לביצוע תרגילים החלקה על מעקים, רמפות ומשטחי החלקה מעץ.
תוך 6 שנים הפך המותג היליס להצלחה מסחררת בארה"ב והתפשט גם לשוק האירופאי, בשנת 2006 רשמה החברה רווח נקי של 29 מיליון דולר על הכנסות של 188 מיליון דולר. 95% מהכנסות החברה מגיעות ממכירות נעליים עם גלגלים והיתר ממוצרים נלווים. בדצמבר 2006 הונפקה החברה בבורסה האמריקאית לפי שווי של 570 מיליון דולר.