בעקבות מיזוג הפעילויות בישראל בין חברת הפרסום יורו ומשרד יחסי הציבור ארד תקשורת הודיעה היום הקבוצה כי תמתג את פעילותה תחת השם החדש "יורו ישראל". החברה הממוזגת תשמש נציגתה הבלעדית בישראל של Euro RSCG Worldwide. הבעלות בקבוצה תתחלק 51% יורו העולמית ו- 49% קבוצת ארד תקשורת.
במקביל הודיעה היום קבוצת יורו ישראל על איוש התפקידים הבכירים בקבוצה: איל ארד ורפי צרפתי ישמשו יושבי ראש דירקטוריון משותפים של קבוצת יורו ישראל. יובל ארד, השוהה בארה"ב, ישמש סגן יו"ר הדירקטוריון. ליאור חורב מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת "יורו ישראל".
חורב הודיע היום על השלמת המבנה הארגוני החדש של הקבוצה בישראל. לדבריו, המבנה החדש יאפשר למקסם את היכולות של שתי החברות המתמזגות אל כלל לקוחות הקבוצה לצד הקמת מוקדי צמיחה חדשים.
חברת הפרסום, שבראשה עומדת הילה בז'יז'ינסקי, לשעבר סמנכ"לית השיווק של רקיט בנקיזר בישראל, תכלול את כל שרותי הפרסום וכן את פעילות Euro 4d Interactive.
במקביל הודיע חורב על הקמת חטיבה חדשה בחברת הפרסום שתקרא Euro Public Sectors ותתמחה בניהול ויישום של תהליכי מיתוג, פרסום ציבורי ומכלול שירותי הפרסום המגזרים ללקוחות הקבוצה. המחלקה תוקם על בסיס פעילות הפרסום שנוהלה עד היום בארד תקשורת ותשרת את כלל לקוחות הקבוצה, הן הציבוריים והן המסחריים. בראש Euro Public Sectors יעמוד שמוליק קיטייניק (33) לשעבר פלנר בכיר במשרד הפרסום פובליסיס סקטורס וכן במשרד אדלר-חומסקי.
חברת יחסי הציבור, שתקרא ארד תקשורת מקבוצת יורו ישראל, תנוהל במשותף על ידי טלי רוזן וענת אוחנה, סמנכ"ליות בחברה. בארד תקשורת פועלות מחלקות מתמחות בשוק ההון ופיננסים, היי-טק וטלקום, מוצרי צריכה וסגנון חיים ולקוחות ציבוריים. חורב הודיע על הקמת מחלקה חדשה Euro life שתתמחה בשרותי יחסי ציבור בתחום הבריאות.
כמו-כן ימשיכו לפעול תחת ארד תקשורת מחלקות יחסי הציבור לקהלים המגזריים – הרוסי, בראשות יאנה בביצקי והחרדי בראשות אברהם קרויזר. לארד תקשורת גם שותפות בחברה הבת "יזיד חדיד קומיוניקיישנס" המציעה שירותי פרסום ויחסי ציבור במגזר הערבי.
חורב הודיע כי הקבוצה נערכת בימים אלה להקמת דסק מיוחד לקראת הבחירות המוניציפאליות ב- 2008, שיציע במשולב שירותי פרסום, ייעוץ אסטרטגי ודוברות, בראשות לימור בר-און, מנהלת המחלקה לקמפיינים ציבוריים בארד תקשורת.