ZOOM מכון למחקר איכותני שיווקי הוקם בקריה האקדמית אונו

השבוע הושק ZOOM – מכון למחקר איכותני שיווקי בקריה האקדמית אונו. זהו מכון מחקר הראשון בישראל המוקם במסגרת אקדמית. המכון ינוהל על-ידי אבישג רגר, שניהלה מכון מחקר עצמאי וכן את מחלקות המחקר בגאלופ ובמידע שיווקי.



ZOOM הוקם במסגרת לימודיMBA התמחות בשיווק במטרה להעניק ללקוחות המכון -מחלקות השיווק והמחקר בארגונים ערך מוסף ולהדגיש את הפן היישומי והקשר עם התעשייה הקיים בקריה האקדמית. הקמת המכון היא פרי יוזמה של דר' עופר צלרמאיר העומד בראש התמחות השיווק בקריה ושל רגר אשר תנהל את המכון ואשר עברה המקצועי כולל ניהול מכון מחקר עצמאי וכן את מחלקות המחקר בגאלופ ובמידע שיווקי סי.אי.



מהקריה האקדמית קרית אונו נמסר הבוקר כי שותפות זו – שהינה ייחודית כאמור בישראל ויוצאת דופן גם בעולם – מאפשרת למכון להשתמש במשאבי האנוש והידע הקיימים בקריה האקדמית על-מנת לתת ללקוחות ערך מוסף מקצועי ולהטמיע בקלות חידושים בתחום, כולל: פלטפורמה למחקרים איכותניים באינטרנט :צ'טים online וניהול פורומים מחקריים. מחקרים אלה מאפשרים הגעה לאוכלוסייה מרוחקת או כזו שאינה ניידת, ומתאפיינים בפתיחות מרבית ובתקשורת נטולת עכבות וזאת מבלי לאבד את העומק והתובנות המתקבלות ממחקר איכותני פנים מול פנים.



עוד נמסר כי מאגר גדול של נבדקים מקרב 8,500 הסטודנטים הלומדים בקריה האקדמית אונו, המהווים מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית, ובהם חרדים וחילוניים, וותיקים ועולים חדשים, יהודים וערבים וכיוב'. נגישות למאגרי המידע הפרקטיים והאקדמיים המעודכנים ביותר, מערך ייעוצי מקרב מרצי הקרייה בתחומי השיווק והפרסום, לתמיכה והעמקה במחקרים בהם יש דרישה לכך. הסטודנטים יוכלו להתנסות בפעילות מחקרית במכון למחקר איכותני שיווקי.




במסגרת המכון החדש תמשיך אבישג רגר לעסוק במחקר איכותני גם בתחומי ההתמחות הייחודיים לה, בהם חקר גילאי 50 פלוס ומחקר המשתמש באמנות. לקוחותיה, כגון סלקום, HOT, חברות סטארט אפ ומשרדי פרסום שונים, צפויים להמשיך ולצרוך שירותי מחקר דרך החברה החדשה.


לדבריה "השוק כמה לחידושים בתחום המחקר. ZOOM יספק לצד חידושים מחקריים את הבסיס לכל מחקר איכותני- סקרנות, רגישות, עומק ויצירתיות".



בביה"ס למנהל עסקים בקריה האקדמית לומדים לתואר ראשון ושני בהתמחויות שיווק, מימון, חשבונאות, מערכות מידע והתנהגות ארגונית. במסגרת ההתמחות בשיווק מתקיימת גם תת-התמחות בפרסום הפועלת בחסות באומן בר ריבנאי, סאצ'י אנד סאצי' וזניט מדיה.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח