מטה הולמס פלייס אינטרנשיונל עובר לישראל והחברה יוצאת בקמפיין



מייסד רשת הולמס פלייס אינטרנשיונל, איש העסקים אלן פישר, רכש לאחרונה מחדש את כל פעילות המותג הבינלאומי מקרן הון הסיכון שהחזיקה בו תמורת 30 מיליון דולר, והחזיר את מלוא השליטה ברשת לידיו. בנוסף, החליט פישר להעביר את מטה ההנהלה של הרשת העולמית לישראל תחת ניהולו של יונתן פישר, בנו ומקים רשת הולמס פלייס הישראלית.


החל מינואר השנה, עברו מחלקת השיווק, מחלקת הכספים, מחלקת הפיתוח העסקי, מחלקת הייעוץ הלגאלי ומחלקת ה- IT של רשת הולמס פלייס אינטרנשיונל למשרדי החברה ברעננה, וסמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס ישראל, ניב הראל, מונה כמרקטינג דירקטור של הרשת העולמית.


עד לאחרונה פעלה קבוצת הולמס פלייס אינטרנשיונל כקבוצת זיכיונות בינלאומית. בעקבות רכישת המותג מחדש החליט פישר להפוך את הקבוצה לחברה רב עולמית, בעלת מרכז ניהולי יחיד אשר ימוקם, כאמור, בישראל, ולבצע סטנדרטיזציה עולמית של כל מועדוני הרשת ברחבי העולם.



כחלק מתהליך הסטנדרטיזציה העולמית, שופצו במהלך השנה האחרונה תשעת מועדוני רשת שייפ בישראל, שהייתה מאז הקמתה חברת בת של הולמס פלייס ישראל, בהשקעה של 5 מיליון דולר, והמותג "שייפ" אוחד עם הולמס פלייס. בעקבות זאת, החל מינואר השנה הפכו מועדוני שייפ לחלק בלתי נפרד מהולמס פלייס, ונושאים בגאון את המותג המוכר והמצליח ברחבי העולם (יותר מ 300,000 מנויים ברחבי העולם).



אלן פישר הקים את רשת הולמס פלייס בשנת 1979 ומאז הרשת עשתה חיל. לימים הוא מכר אותה לקרן הון סיכון ונותר כשותף. בשנת 1997 עלה לישראל בנו של אלן, יונתן פישר, כדי לפתוח מועדוני כושר תחת שני מותגים שונים: הולמס פלייס, היוקרתי והיקר יותר, ושייפ, הזול ממנו, שמתאים יותר לצעירים. החברה נחלה הצלחה גדולה ופישר החל להקים סניפים של הרשת גם במזרח אירופה.



כיום מונה "הולמס פלייס אינטרנשיונל" 60 סניפים ברחבי הארץ והעולם: בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד ופורטוגל. בישראל פועלים 17 סניפים של רשת הולמס פלייס וכ-1,600 עובדים מועסקים כיום ברשת.



קמפיין טלוויזיוני ראשון למכון כושר



במקביל, לראשונה תעלה הרשת בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמה: "ONE LIFE – LIVE IT WELL". היקף הקמפיין כ- 3 מיליון ש"ח והוא ישודר גם בחו"ל.



ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס: "הקמפיין החדש הוא חלק מתפישת העולם של רשת הולמס פלייס, על פיה עלינו להפיק את המרב מהחיים. הולמס פלייס מאמינה שבאמצעות השירותים והמוצרים שהיא מספקת בתחומים של פעילות גופנית, תזונה נכונה, ספא ונפש בריאה ורגועה, נוכל כולנו ליהנות מחיים עם יותר אנרגיה, שמחת חיים, בריאות וזמן איכותי עם חברים והמשפחה."



הקמפיין, אשר צולם בארץ ע"י משרד הפרסום JWT ישראל, ישודר גם בכל שאר המדינות בעולם בהן קיימים סניפי הולמס פלייס: בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד ופורטוגל. הבחירה לצלם את הפרסומת בישראל היא נגזרת של העברת המטה הניהולי של הרשת העולמית לישראל אשר בוצעה לאחרונה.



הקמפיין צולם בכיכובם של השחקן האנגלי פסקל לנגדייל, שחקן מוכר ומוערך בלונדון, והשחקן הסיני ד"ר ווי (Wei), אשר בנוסף למשחק מלמד בארץ סינית באוניברסיטת תל אביב ובהרצליה.



לפי תסריט סרטון הפרסומת, גבר נכנס לחנות מיסטית ורוחנית בחיפוש אחר אושר, אנרגיה, ביטחון עצמי וחיים טובים. המוכר הסיני שבחנות מציע לו כרטיס מנוי להולמס פלייס כמענה לכל מה שביקש.



רשת הולמס פלייס הינה רשת מועדוני הכושר והספא היוקרתית והמצליחה בישראל. תחת המותג "הולמס פלייס" פועלים כיום 63 סניפים ברחבי הארץ והעולם: בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד ופורטוגל. בישראל פועלים 17 סניפים של רשת הולמס פלייס וכ- 1,600 עובדים מועסקים כיום ברשת.



קרדיטים:


משרד הפרסום JWT ישראל:


מנכ"ל ומנהל קריאייטיב – יורם דמבינסקי


קריאייטיב – אורלי פרום וערן טלמור


מפיקה – שרון בן דוד


מנהלת מחלקת תכנון אסטרטגיה – סלביה גבע


סופרוויזרית – מירב דואק


חברת הפקה – פרדיסו

בימוי – ליאת דהן

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח