לקראת יום ההתרמה לילדים האוטיסטים שחל ב- 5 לפברואר ,אלו"ט מכריזה על חודש המודעות לאנשים עם אוטיזם שיחל ב 25.1.08 וימשך עד ה 25.2.08. במסגרת זו יוצאת האגודה במסע פרסום והסברה לחשיפת הלקות ולהגברת המודעות הכולל : מודעות בעיתונים, מודעות בלוחות מודעות בערים, תשדירים בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, באנרים באתרי האינטנט, וכתבות בעיתונות הכתובה, בעיתונות המשודרת ובאתרי האינטרנט השונים.
מאלו"ט נמסר, כי ליצירת קמפיין הפרסום נרתמו בהתנדבות: בית ההפקות The Bakery" – Handmade Creative Media " , שיצרו את התשדיר לטלוויזיה, בו רואים יד של אמא עוזרת לפעוטה להשלים פאזל, תחת הכותרת: "באלו"ט מאמינים שכל ילד יכול, למרות הכל" , חברת UTOPIA תרמה את הציוד לצילום התשדיר, משרד הפרסום מקאן אריקסון שיצר את הבאנר לאתרי האינטרנט השונים , רדיו תל אביב – FM 102 שיצר תשדיר לשידור בכל תחנות הרדיו האזורי.
וחברת PDAC שסייעה ביצירת הכרזות ללוחות המודעות. כל שטחי הפרסום בכלי התקשורת ולוחות המודעות השונים נתנו אף הם בתרומה.
בנוסף לחברות אלה נרתמה חברת סלאקט וארבעת החברות הסולאריות (מירס, פרטנר, סלקום ופלאפון), למבצע ההתרמה והן מאפשרות לציבור הרחב לתרום 10 ש"ח באמצעות שליחת הודעת SMS עם המספר 10 למספר – 2700 .
צביקה עידן מנכ"ל אלו"ט מסר, כי נוכח הגידול המשמעותי באבחון ילדים עם אוטיזם, קיים ביקוש רב למסגרות טיפוליות בפעוטות וצורך אדיר בהכשרת כוח אדם מקצועי שייתן מענה לצרכים המיוחדים של ילדים אלה. לדבריו, התערבות טיפולית מוקדמת ואינטנסיבית, מיד לאחר האבחון, מקדמת את הילדים באופן משמעותי ומעלה את סיכוייהם להשתלב במסגרות החינוך הרגילות ובחברה הישראלית בכלל. בשנים האחרונות, בעזרת כספי התרומות שנאספו בימי ההתרמה, הצליחה אלו"ט להקדים את גיל הטיפול והקימה מעונות יום שיקומיים (אלוטף), המטפלים בפעוטות כבר מגיל שנה וחצי המקדמים את הילדים למלוא הפוטנציאל.
יום ההתרמה של אלו"ט , חל כאמור ב –5.2.08 אך ניתן לתרום, החל מה 25.1.08, באמצעות שליחת הודעת SMS עם הספרות 10 למספר 2700
להלן לינק לבאנר באתרי האינטרנט, ורצ"ב תשדיר הטלוויזיה ,תשדיר הרדיו והמודעה.
https://www.mccanndigital.co.il/CustomersPresentation/alut/Donations_Feb_468x60.html