חברת "פלאזול" משיקה בימים אלה את "פלאזול עסקים"- שירות ייחודי לעסקים.
עסקים הם לקוחות שחברות הסלולר חפצות ביקרם ונציגי המכירות של חברות הסלולר פונים אליהם בהצעות מפתות.
בחברה אמרו היום כי "נכון שיש נתונים אותם יכול כל מנכ"ל לברר: עלות דקה, מספר דקות חינם בתוך החברה, יעדים מוזלים והטבות שונות, אולם באיזו מידה של דייקנות יוכל לנבא איך תיראה החשבונית שלו בסוף החודש? חברות וגופים העוסקים בתחום בקרת חשבונות תקשורת, עושים זאת באמצעות חישובים כלכליים."
במסגרת השירות תציע החברה שירות המבוסס על תוכנת בילינג ייחודית, שיודעת לבצע תמחור ברמת שיחה בודדת עבור כל עובד בחברה. השירות הופך כל הצעת מחיר ל"חשבונית", ומאפשרת לחשב לראות בבירור איזו הצעה מתאימה יותר לארגון שלו.
שירות "פלאזול עסקים" כולל קבלת הצעות מכל חברות הסלולר עבור כל לקוח, בדיקה ממוחשבת, באמצעות תוכנה ייחודית, שמייצרת חשבוניות אופציונאליות לפי מסלולי החיוב ומראה כיצד ייראה כל חשבון וחשבון של כל אחד ממנויי החברה בכל תכנית תמחור. השירות כולל גם מו"מ לצורך טיוב ההצעות ומביא להחלטת המנכ"ל המלצות מפורטות וחישובי עלויות מדויקים.
מנכ"ל החברה עמי יכין מסר היום כי דו"חות שנערכו עד כה עבור מספר חברות, ייצרו עד 40% חיסכון בעלות הסלולר השנתית של החברות, וכי "פלאזול" אינה מחייבת את לקוחותיה לחתום עימה על הסכם כובל למספר שנים כפי שעושות חברות אחרות העוסקות בתחום.
כשירות משלים, מציעה החברה גם מנוי לאימות חודשי של החשבונית. השירות יאפשר ללקוח לברר האם החיוב בפועל נעשה על פי ההסכם והאם אין טעויות בחיובים של חברת הסלולר.