שוק היוגורט רותח: מחלבת טרה משיקה בישראל את המותג האירופאי Müller


אל שוק מוצרי החלב בישראל מצטרף שחקן בינלאומי חדש. מחלבת טרה משיקה את מותג הפרימיום והיוקרה האירופאי Müller, שמוצריו מאופיינים בטעם נפלא ובמרקם ייחודי. המוצרים מכילים פירות טבעיים המיוצרים בתהליך ייחודי המשמר את איכות הפירות, ואינם מכילים חומרים משמרים. טרה תשקיע במהלך ההשקה, הכולל תשתיות וציוד חדשים, כ-5 מיליון דולר.



לדברי הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, תהיה השקת מוצרי Müller בארץ הדרגתית. בשלב הראשון יושק קו מוצרי היוגורט froop – יוגורט BIO 3% עשיר במרקם ובטעם ועם קציפה ייחודית מפרי טבעי וללא חומר משמר. במדינות אירופה משווקים 10 מותגי יוגורט כאשר בישראל רק שני מותגים, כך שיש הרבה מקום למותג איכותי נוסף".



בבעלותה של חברת Müller המחלבה הגדולה והמודרנית ביותר באירופה, שמקום מושבה בצפון גרמניה. בישראל, הותקנו קווי ייצור ייעודים וחדשים במחלבת טרה, וייצור מוצרי Müller פועל על פי הסטנדרט האיכותי של המחלבה האירופאית ובפיקוח אנשי Müller מאירופה.



ארן אלסנר, מנכ"ל טרה: "החיבור האסטרטגי של Müller לחברה מהווה הצבעת אמון בטרה, כשחקן מרכזי בתחום מוצרי החלב. חברת Müller היא אחת מחברות החלב המובילות באירופה, והיא ידועה כפורצת דרך בתחום הטכנולוגי. ערך החדשנות הינו ערך עליון בפילוסופיה העסקית של Müller ואנחנו נאמץ אותו. בכוונתנו להביא לשוק הישראלי הרבה חדשנות תחת Müller בשנתיים הקרובות, ועם הזמן להפוך לגורם ייחודי ואיכותי בתחום מוצרי החלב בישראל. אנחנו רואים בהחדרת מותג Müller לישראל, השקעה לטווח ארוך".




Müller מובילה את שוק היוגורט בבריטניה. יותר משליש מכל מוצרי היוגורט הנצרכים בבריטניה, מיוצרים על ידי Müller ויותר מ-170,000 מוצרי Müller נצרכים בבריטניה מידי שעה. אחוז החדירה של המותג עומד על 73% מבתי האב (מקור: TNS). בין מותגי היוגורט המובילים ברשתות השיווק, Müller תופס את מקומות ה-1, ה-2, ה-4 וה-10. Müller נמצא בין 5 מותגי המזון והמשקאות המובילים ברשתות השיווק בבריטניה, לפני מותגים כמו קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, סטלה ארטואה, נסקפה ודנונה. סיפור ההצלחה של Müller בבריטניה נותח ב- Financial Times בנובמבר 2004 ובין השאר נכתב בו כי "בשוק האנגלי נטלה החברה את ההובלה של שוק היוגורט מחברות הענק נסטלה ודנונה – פרי העקביות והעקשנות של פעילותה".



פרסום, עיצוב וקד"ם



לבניית והחדרת מותג Müller בישראל מספר שותפים,TBWA / יהושוע משרד הפרסום אשר נבחר לטפל בתקציב של Müller בישראל ויהיה אחראי על ההשקה האסטרטגית.


על העיצוב שלו תפקיד מרכזי, בארץ עמלה חברת המיתוג והעיצוב ADLAI&PARTNERS. הבידול המייחד את המותג Müller בארץ יושג באמצעות בחירת צבע זהה לכל קטגוריות המוצרים, ויצירת אלמנט גרפי דומיננטי בצורת קשת החוזרת על עצמה בכל המוצרים, ואמורה ליצור זיהוי מיידי במקררים. הצבע שנבחר להוביל את Müller בארץ הוא צבע כחול עמוק ומלכותי, שהוא צבע חדש בעולם היוגורט, המעביר את תחושת הפרימיום והאירופאיות.


חברת הקד"מ שתהיה אחראית על פעילות השטח – חב' כפיים.



טל שכטמן, מנהלת שיווק Müller בישראל, מציינת כי "החדרת המותג תלווה בפעילות קד"מ, שתכלול פעילות טעימות מהגדולות שנעשו בישראל. במשך מספר שבועות יטעמו אזרחי ישראל את המוצרים ברחובות ראשיים, ברשתות השיווק, ובמקומות נבחרים נוספים". טל מציינת "שנבחרו מספר פעילויות השומרות על האופי האיכותי של המותג – עד כמה שניתן במהלך הטעמה מורכב ורחב". עוד מציינת שכטמן כי "המוצר החדש הינו בעל מרקם ייחודי המקנה חוויה שונה פירותית ואיכותית".



שוק היוגורט


על פי נתוני סטורנקסט, הגיע שוק מוצרי היוגורט ב- 2007 (במונחים כספיים) לכ-922 מיליון ש"ח, בשוק פועלים שני שחקנים מרכזיים, דנונה ויופלה, המהווים 90% משוק


היוגורט בישראל.


מחירי מוצרי froop, המוצר הראשון של Müller, ינועו בין 4.10 ל-4.50 ₪.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח