TriPlay הישראלית משיקה את שירות ה- SuperMessaging בגרמניה


חברת TriPlay הישראלית, אשר פיתחה את מערכת ה- SuperMessaging – מערכת חדשנית להעברת מסרים וקבצי מדיה מסוגים שונים בין מכשירי קצה שונים, משיקה את השירות שלה בגרמניה באמצעות קמפיין פרסום באתרי אינטרנט מובילים בגרמניה. היקף הקמפיין נאמד בעשרות אלפי שקלים ויעלה באתרים MySpace, Yahoo,FaceBook ו-MSN .



במסגרת קמפיין האינטרנט יוצע לקהל הגרמני להתנסות בטכנולוגיה של TriPlay למשך 45 יום חינם ולקבל אפשרות לשלוח בקלות הודעות טקסט (SMS), הודעות מולטימדיה (MMS), תמונות, שירים וקטעי וידאו לכל סוגי הטלפונים הסלולריים. בנוסף, מקצה TriPlay שטח אחסון של 1 ג'יגה בייט בסלולר לשיתוף בתמונות, שירים ואנימציה בין כמה מכשיר טלפון סלולרי. לשירות ניתן להירשם באמצעות אתר האינטרנט של TriPlay בכתובת: www.TriPay.com.



"שירות ה- SuperMessaging של TriPlay מאפשר לאנשים לתקשר בכל סוגי המדיה והתכנים באמצעות המחשב האישי, הטלפונים הסלולריים והטלויזיה בצורה פשוטה באמצעות התאמות דינמיות של תוכן הנצפה", אמר תמיר קוך, מנכ"ל TriPlay.



לדברי קוך, "אנו מאמינים כי הקהל בגרמניה, הנחשב לקהל המאמץ טכנולוגיות חדשניות, ישתמש בפתרון של TriPlay באופן נרחב כחלק מעידן של איחוד ערוצי תקשורת".



"הייחוד בטכנולוגיה של TriPlay נעוץ בעובדה שמערכת ה- SuperMessaging מבצעת התאמות דינמיות של התוכן הניצפה, על פי יכולות ממשק הקצה ופתוחה לתקשורת לכל טלפון סלולרי ומחשב, גם אם משתמש הקצה השני אינו מנוי על השירות".



TriPlay נוסדה בשנת 2004 על ידי קבוצת יזמים בתחום האינטרנט, הטלויזיה האינטראקטיבית, עולם האינטראקטיב וטלקום. מייסד החברה הינו תמיר קוך, אשר היה ממקימי אורקה אינטראקטיב ודוטומי. לחברה משרדים בניו-יורק וישראל. ב- TriPlay הושקעו עד היום כ- 4 מיליון דולר על ידי המייסדים, משקיעים פרטיים, Shaked Ventures בבעלות אבי שקד, קבוצת KIG וקבוצת משקיעים פרטיים בהובלת Israel Angels.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח