נועה סול מתן מונתה למאפרת הראשית ויוצרת התוכן של רשת סאקרה

רשת הקוסמטיקה והאיפור סקארה, מינתה את אמנית האיפור נועה סול מתן כמאפרת  הראשית של הרשת ויוצרת התוכן של המותג.

 

במסגרת תפקידה, תהיה סול מתן אחראית על פיתוח מוצרי איפור חדשים, יצירת קונספטים לקמפיין המותג, יצירת מראות,י צירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים,

ייעוץ והסברה לצרכניות על טרנדים ומגמות בתחום האיפור ועוד. כמו כן תהייה אחראית על איפור הפרנטורית של המותג אנה ז'ק. 

     

נועה סול מתן (23) נחשבת כיום למאפרת מובילה בישראל, התחילה את דרכה ברשת דרך האינסטגרם והטיקטוק בגיל 18.

סול עומדת על 78.4 אלף עוקבים באינסטגרם ו410 אלף בטיקטוק.

 

אולי יעניין אותך

יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
הלן דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)