הקמפיין עוסק בשבוע הראשון של התינוק שהגיע לעולם ובהורים הטריים שמתרגשים ודואגים כאשר הכל חדש להם והם מתמודדים עם ההורות לראשונה. הקמפיין נועד לנרמל את חוסר הוודאות של הורים טריים בתקופת תחילת מסע ההורות, תקופה שמלאה בחששות ודאגות ומציע פתרון שיסיר מהם דאגה אחת לפחות
קריין הקמפיין הוא אייל קיציס – הפרזנטור הקולי של "האגיס"
מותג החיתולים המוביל "האגיס" מבית קימברלי קלארק ישראל יוצא בקמפיין חדש שעוסק בשבוע הראשון של התינוק בבית ובהורים הטריים שמתרגשים ודואגים כאשר הכל חדש להם והם מתמודדים עם סיטואציית ההורות לראשונה. הקמפיין עוסק ברגעי חוסר הוודאות בתקופת תחילת מסע ההורות, תקופה שמלאה ברגשות עזים לצד חששות, דאגות וחוסר וודאות.
המסר של הקמפיין החדש הוא שעם חיתול " NB האגיס אקסטרה קר" חיתול שמותאם לתינוקות החל מיומם הראשון ומלווה את השבועות הראשונים של התינוק יש להורים דאגה אחת פחות, החיתול מותאם לעורו העדין של התינוק ושומר עליו -"האגיס" פותר את בעיית הדאגה לעור התינוק.
"האגיס" באמצעות הקמפיין מנרמלים את חוסר הוודאות של ההורים בתחילת מסע ההורות שמלא בחששות, דאגות כשבאמצעות המהלך "האגיס" מדברים להורים שנמצאים במסע הזה, ומראים להם שהם לא לבד, כל ההורים הטריים חווים את הקשיים והדאגות שיש להם.
הקמפיין יעלה בטלויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום מקאן בהשקעה של 2 מיליון שקל.
קריין הקמפיין הוא אייל קיציס – הפרזנטור הקולי של "האגיס"
"הקמפיין החדש עוזר להורים טריים להתמודד עם הקשיים וחוסר הוודאות שחווים עם לידת תינוק חדש, לנרמל את התקופה שעוברת עליהם עם כל קשיים והחוויות הראשוניות מסבירה לילך כהן-שולומון, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל.
חיתולי "האגיס אקסטרה קר" הם חיתולי פרימיום שפותחו במיוחד להגנה על עור התינוק מיומו הראשון. עור התינוק דק פי 3 מעור אדם בוגר, ומרגע שהוא נולד החיתול נמצא על גופו כמעט 24 שעות ביממה.
חיתולי "האגיס אקסטרה קר" מעניקים רכות, הגנה על עור התינוק וספיגה הודות לכריות הספיגה שיוצרות הפרדה בין עור התינוק להפרשות.