החברה יוצאת בקמפיין פרסום הכולל שילוט חוצות לקידום מוצרים כחול-לבן המיוצרים בישראל • זינוק של מאות אחוזים במכירות של דברי מאפה, חלוה וטחינה בשוק הקמעונאי והמוסדי, בעיקר על ידי כוחות הביטחון
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית המובילה, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. החברה מעלה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "בשבילי מוצר ישראלי". חברת "אחוה", בבעלות משפחת מלאך, נחשבת למובילת שוק הטחינה והחלוה בישראל. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 265 עובדים, מייצרים מידי יממה 70 טון טחינה גולמית, 30 טון חלוה ו-25 טון מוצרי מאפה. לדברי יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, "כל בני משרתים ושירתו בצבא בשרות משמעותי, מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש". לדבריו, דווקא בתקופה מאתגרת זו, כשכל עם ישראל ומפעלי התעשייה מגויסים למאמץ המלחמתי, יש להעדיף מוצרים המיוצרים כאן על פני מותגים מיובאים.
בתוך כך מדווחת החברה, כי הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה". מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. המוצר הבולט הוא החלוה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע"י דיאטנים ותזונאים רבים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו גאים לייצר טחינה שורשית ארץ ישראלית ולהיות מפעל שמלווה את צה"ל ומערכת הביטחון בכל מלחמות ישראל, מתקופת הפלמ"ח, הלח"י והאצ"ל, מלחמת העצמאות ועד היום".