התקף אסתמה עשוי להיות חוויה מלחיצה. על פי ההערכות, ל 10%-5%-מהאנשים הסובלים מאסתמה יש אסתמה חמורה. קמפיין חדש של חברת התרופות GSK ישראל בא להעלות את המודעות למחלה הקשה ולאפשרויות לייצב אותה
קמפיין חדש של חברת התרופות GSK ישראל לטובת העלאת המודעות לאסתמה חמורה ולטיפולים הביולוגיים המוצעים והקיימים כנגדה עולה השבוע.
הקמפיין כולל סרטון שנוצר כולו באמצעות כלי בינה מלאכותית (AI).
הסרטון מדמה התקף אסתמה בצורה מטאפורית, וקורא לקהל הסובלים מאסתמה חמורה להצטרף לחוף מבטחים על ידי פנייה לרופא המטפל.
הקמפיין יעלה השבוע במסגרת כלי המדיה הדיגיטלית, וילווה במיני-סייט (אתרון אינטרנטי) ייעודי, שמעניק מידע רלוונטי ונרחב, בכתובת: https://www.myasthma.co.il
התקף אסתמה עשוי להיות חוויה מלחיצה, ועיקרו קושי בנשימה.
אסתמה חמורה היא אסתמה שאינה מאוזנת, חרף נטילת טיפול תרופתי קבוע.
אנשים הסובלים מאסתמה חמורה מוגדרים כמי שחווים את תסמיני מחלת האסתמה לאורך כל שעות היממה, כאשר במקרים קשים הם עשויים להיות מפונים או להתפנות למחלקות לרפואה דחופה (מחלקות המיון) במרכזים הרפואיים ובבתי החולים השונים.
על פי ההערכות, ל 10%-5%-מהאנשים הסובלים ממחלת האסתמה יש אסתמה חמורה.
לרוב, בעת התקף של אסתמה חמורה הם יחוו מחנק, שיעולים וצפצופים.
טיפולים ביולוגיים ממוקדים, המוצעים והניתנים כיום, עשויים לסייע לייצב את האסתמה ולהחזיר את הגוף לאיזון.