יוסי כהן מנכ"ל ZER4U משיק בישראל שני מותגי אלכוהול מאירלנד במסיבת קיץ

לרגל השקה בישראל למותגי האלכוהול, וויסקי, ג'ין וודקה האירים "BLACKWATER" ו-"Clonakilty" נערכה מסיבת ZER4U Summer Drinks בחדרפרטי בבית פנורמה בתל אביב. מאות חובבי וויסקי הגיעו לטעום ולהתרשם מהטעמים החדשים של המותגים שהגיעו לישראל מאירלנד וניתן יהיה להשיג בבלעדיות ברשת ZER4U.

 

לדברי יוסי כהן, מנכ"ל ZER4U : "ZER4Uהרחיבה את סל המוצרים ופתחה חנות יין ואלכוהול כחלק ממהלך אסטרטגי, התומך בתעשייה ישראלית ליינות בוטיק איכותיים כבר לפני ארבע שנים. ההתמקדות היתה ביינות ישראליים של יקבים בארץ על מנת להנגיש ללקוח יקבי בוטיק ישראליים איכותיים, וזאת לצריכה עצמית הביתה לאירוח או אירוע. כמובן שזה בא בנוסף, למשלוח המתנות המסורתי של מארז או עם זר פרחים. לאור ההצלחה והתרחבות קטגוריית היינות והאלכוהול ברשת, אנו שמחים להוסיף ולהנגיש לקהל בישראל שני מותגים איכותיים במיוחד הישר מאירלנד. משלוחי היינות והאלכוהול יכולים להגיע לכל נקודה בארץ תוך שלוש שעות בלבד ונמכרים במחיר זהה למחיר היצרן. " 

 

על טעימות האלכוהול ניצחה יינית הרשת עירית בוקסר-שנק ובין הטועמים: אייל פישמן, שני אגמי סמנכ"ל שיווק רשת זר פור יו, מיטל לב סמנכ"ל הסחר של הרשת ועוד. 

אולי יעניין אותך

 שתוי ואייל חנקין צילום רפי דלויה-min
 פינות אוכל- שולחן פינת אוכל טימבר מחיר 4320 שח - צילום תמי בר שי (3)
'רס חזרה לבית הספר צילום אמיר צוק (1)
BSH_LAB_Healthy_Oven-06AirFry-Product_1600x1200px_RGB_accentline_master
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pexels-photo-8472919_1726033750064
-צילום גיל שטיר
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)