רגע לפני חג הפסח, יזם צוות השיווק של מטריקס, רעיון מקורי, חדשני ומדליק: 4,200 עובדי החברה הוזמנו לשלוח תמונות מאלבום התמונות הפרטי שלהם, להכנת כרטיסי ברכה.
צוות השיווק נבר במאגר התמונות העמוס ושלף משם שורה של תמונות מרגשות. מרכז התמחות חוויית מימשק משתמש ( UX) השלים את המבצע עם עיצובים מרהיבים לכרטיסי הברכה לחג. לקוחות, שותפים, ספקים, עובדים ועמיתים צפויים לקבל בימים הקרובים כרטיסי ברכה יפהפיים.
לדברי מירב כהן, מנהלת שיווק חטיבות, מטריקס: "כמי ששוקדת על הכנת חומרים שיווקיים רבים, אני גאה ברעיון הזה שהגינו כאן יחדיו באגף השיווק. תגובת העובדים היתה נלהבת ושיתוף הפעולה היה מדהים. תחושת הסיפוק וההתרגשות שחשו העובדים, אשר בתמונות שלהם עשינו שימוש, חיזקה את התחושה שנעשה כאן משהו מיוחד שהם חלק ממנו".
לדברי שחף ויינר איתן, מנהלת השיווק והמרקום, מטריקס: "מאגר התמונות שלנו היום מאפשר לנו ליצור שיווק ישיר, מעניין, מרגש וייחודי רק למטריקס. הפרוייקט הזה, מקדם את הערכים שמוטי גוטמן, מנכ"ל החברה, נוהג לדבר עליהם כחלק מן 'הרוח של מטריקס' – כייף בעבודה, עשייה בגובה העיניים, חדוות עשיה ויצירתיות – יוזמות כאלה, מקדמות תחושה של שייכות לארגון, גיבוש ופרגון לעובדים וגם נותנות פתרון יצירתי וייחודי רק לנו".
להלן מספר דוגמאות: